rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Kysy siltä, mistä v... sen muut voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Korona voi tulla kelle vaan myös terveelle. Siinä sitte oot vakavassa taudissa tehohoidossa. Jooh oma valinta.
Elämä on täynnä valintoja ja mua ei haittaa yhtään jos joku ei halua ottaa rokotetta.
Itse olen kaksi ottanut, enkä ole päättänyt otanko kolmatta.
Totuus kuitenkin on, ettei loputtomasti pystytä suojelemaan vanhoja ihmisiä joitten vastustuskyky on iän takia alentunut tai muusta syystä vaarassa kuolla koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tuntee itse parhaiten oman sairaushistoriansa ja yliherkkyytensä aineille. Niistä ei osaa lääkäritkään sanoa koska kukaan ei tallenna tietoja mihinkään ja tekevät vääriä diagnooseja. Poistavat myös kannasta diagnooseja. Joten jokainen on vastuussa itsestään.
Kukaan ei etukäteen voi tietää mitä joku rokote mahdollisesti aiheuttaa hänen elimistössään.
Vakavat haitat on kuitenkin niin harvinaisia, eikä niistäkään aina tiedetä mistä ne edes johtuu.
Mulle ainakin on ihan sama, jos joku ei halua rokotetta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Niinhän tietenkin pitäisi olla mutta kun esim. monissa epämääräisissä kinkkilatureissa voi päästä huonosti valmistetun muuntajan ensiökäämin ja toision välisen huonon eristeen takia 230 voltin vaihtojännite läpi suoraan siihen kännykkään tms.
Ks. esim. tuo
230AC kännykän latausporttiin ja se on entinen kännykkä välittömästi.
Taas höpöphöpö.
Jos kävisi niin että siihen kännykän runkoon tulee 230VAC mutta se on galvaanisesti täysin ilmassa, ja sen latausjännite on koko ajan se reilut 3.6VDC, eihän sille kännykälle mitään tapahdu.
Sen sijaan sille kylpyammeessa tms. olevalle käy kehnot jos sen kännykän laturin maan kautta tulee 230VAC 50Hz virta ja se menee myös henkilön kehon läpi aiheuttaen mm. kammiovärinän sydämessä.Uskotko itse nuo juttusi?
Onko kuolinuutinen siis mielestäsi valetta?
Kyllä Suomessakin kuolee "sähköiskun" aiheuttamin vammoihin ihmisiä, eivät taida vaan päätyä koskaan uutisiin.
Huikkaa 24/7