rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Kuka neuvottelisi minun vetonmaksajan kanssa, miksi tuöstäni viedään koko ajan enemmän veroja ja samaan aikaan tuhansia työpaikkoja, jonne ei muka saada työntekijää? Ne paikat täyttyisivät heti, kun lopetetaan tämä hyysääminen.
Tokihan ne paikat voitaisiin täyttää, mutta tuntuu että jo nyt 90% työssä olevista on täysin epäpäteviä työhönsä.
Rehellisellä työllä ei rikastu, valtio pitää siitä huolen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä yli euro per päivä :)
Lidlissä Leipäaitan 100% kauraleipä (220g) maksaa muistaakseni 89 senttiä pussi, niin jää vielä rahaa leivänpäälisiin.
Vierailija kirjoitti:
Iso amerikkalainen, 7 litran bensakoneella, tottakai.
Jenkit ei kyllä osaa hyviä autoja tehdä, täysiä romukasoja.
Jotkut tuntee vetoa vaikutusvaltaisiin ihmisiin näin se vaan on ja silloin iällä ei ole mitään merkitystä.