rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
50", ei mielestäni mikään jättikoko, kun katseluetäisyyskin on noin 4m.
Tietysti voi palauttaa, ei kai ne kaljat saastuttanut sitä laatikkoa.
Pahvia mikä pahvia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljonko on tulot mutta jos on perse niin auki, että pitää ottaa mitä vaan velkaa auton ostoon niin onhan se turn off. Auto on käyttötavaraa ja jos sen takia velkaantuu niin se on huonoa elämänhallintaa.
Se on just näin, paitsi että tesla on huono auto.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Selvä sopimusrikkomus, ei voi vaan lopettaa sopimusta kesken.
Joukkokannetta vaan peliin, onneksi ei tule itselle tuolta sähkö ja tämän jälkeen ei tule ikinä.