rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Siis kokonainen pikkupullo tiukkaa viinaa? En todellakaan pääsisi edes pohjaan asti ennen kuin yrjö lentäisi tai taju menisi. Oma paheeni on appelsiinilikööri, josta tuhmimpina päivinä juon 4 x 4cl pikkulasia. Pullossa on 75 cl, eli tuostakin voisin vetää neljät tai viidet kännit. Eli 50 cl olisi kolmet kännit, ei missään nimessä menisi alas yhdellä kertaa.
Ei tosta saa yksiäkään kännejä, tulee vaan vihaseksi tollasesta tipasta.
Hei viinan kanssa voi käyttää plandista, itse käytän ginge alea, ei ole liian makea.
Vierailija kirjoitti:
Ajoit yhdellä hyllyllä?
Kyllä tuo saattaa henkilökunnassa herättää keskustelua.
Aika monella on atooppinen iho ja varsinkin talvella saattaa tilanne pahentua, mutta hyvä jos tiedät minkälainen hänen ihonsa on.
Meinaatko tosissasi että kasvisten syöminen tai alkoholin käyttämättömyys on koronassa iso tekijä, jos on niin Suomessa tulee kuolemaan paljon ihmisiä koronaan, sen verran sitä viinaa menee.