pulu
Kommentit
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Ei pitäisi, ei missään nimessä. Rekisteröintipakko pitäisi koskea kaikkea keskustelua, mutta koska Sanomaa kiinnostaa enemmän mainostulot kuin hyvä keskustelupalsta niin täällä saa päivisin kusta ja paskoa ympäri seiniä minkä ehtii ja viitsii. 2300 jälkeiset keskustelut ovat palstan parasta antia, mutta ymmärrettävästi siinä kohtaa on jo valtaosa porukasta unten mailla, niin aika hiljaistahan silloin on.
Mitkä keskustelut? Eihän täällä OLE keskustelua klo 23 jälkeen.
Olen kaksoset.
+ Taiteellisuus/luovuus
+ Hyvät esiintymiskyvyt/sanavalmius
+ Jos pidän sinusta, todellakin tiedät sen
+ Eläinrakkaus
+ Aktiivisuus
+ Realismi
+ Intohimo
- Impulsiivisuus
- Epäempaattisuus
- Jos en pidä sinusta, tiedät sen
- Päättämättömyys
- Laiskuus
Vierailija kirjoitti:
Luulen, etä sansa on raskaana. Ramsey sano, että olet osa minua
En usko. Oletan että Ramsay tarkoitti tuolla niitä traumoja ja arpia (fyysisesti ja kuvainnollisesti) joita hän aiheutti Sansalle, ne pysyvät hänessä ikuisesti.
Vaikuttaa taas kerran sellaiselta avoimelta ja kivalta työryhmältä missä itsekin haluaisi olla. Not. On tuo oikea syy kun pomo on mennyt vapaan antamaan, mutta todella epäammattimaista ja halpamaista pomolta mennä kertomaan teille se syy. Joko sitä vapaata ei anneta, tai sitten se annetaan eikä parruta selän takana jälkikäteen että moisen tempun meni tekemään. Se tytär saattaa olla masentunut tai itsetuhoinen jolloin tässä tilanteessa läheisen ihmisen seura on välttämätöntä.
Arvaan että ap on henkilö, joka kehuskelee sillä että ei jäänyt töistä pois siskon kuollessa, miehen jouduttua teho-hoitoon, koiran karatessa ja ttalon palaessa, kaikki tunnin sisällä.
Muoks. No näinhän se näköjään menikin.
En ole koskaan osannut pitää isoja silmiä kauniina, mielestäni ne näyttävät aina siltä kuin ne tippuisivat kohta reunan yli, ja näillä kahdella on isot silmät. Ehkä kuitenkin Kitty on vähän kauniimpi.