pulu
Kommentit
Kyllä se on tupakoitsijat bussipysäkillä, juuri ennen bussin tuloa paikalle, niin että heitetään se tumppi maahan jonka jälkeen puhalletaan savut samalla pois kun astutaan bussiin. En sairasta migreeniä, en ole hajuyliherkkä, en saa siitä lemusta päänsärkyä, mutta kun se on niin helvetin pahan hajuinen löyhkä joka ei häviä sitten millään! Hyi että. En tiedä, lasketaanko tiet varsinaisiksi julkisiksi paikoiksi, mutta rinnakkain/liian lähellä toisiaan ajavat mopoautot, skootterit ja mopot saavat minussa aikaan aggressiivisia tunteita.
Kinuskinen, valkosipuli, kermainen, suklainen, rasvainen, savuinen, sinihomejuusto. Ah.
Sen sijaan inhoan sydämestäni sanoja makoisa ja maukas.
Yksi kaverini, 24 vuotta, 165 cm ja 125 kg, on kasvissyöjä, enkä ole koskaan hänen nähnyt syövän mitään epäterveellistä, hän ei syö suklaata, ei karkkia, ei sipsiä, ei pullaa, ei mitään. Hänen kaapeissaan ei ole herkkuja, jääkaappi täynnä vihreää. Alkoholi hänelle kyllä maistuu, mutta ei niin paljon että se selittäisi tuollaisen ylipainon. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä etsitään työtä ja ollaan valmis menemään töihin jos niin onnellisesti käy. Ellei työ maita niin karenssi.
Niin että sinun mielestäsi minun olisi koruartesaaniksi opiskeltuani ja 2 vuotta työttömänä sen jälkeen hengailtuani ihan vain odottaa seuraavat 100 vuotta että tämä käsityöala työllistäisi nostalgiansa ansiosta jälleen? Meitä valmistui 14 artesaania, joista kukaan ei saanut töitä. Kukaan.
Kaikkea sitä kuulee.