pulu
Kommentit
Katri Helenan Joulumaa on aivan hirveä... Oikein jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan. Millä perhanan puurokauhalla annetaan maailmalle rauha?
Ja sitten juurikin samoista syistä valitsen myös ap:n mainitseman Suvi Teräsniskan Hei mummo.
Kamala kuulla, ainoa, mitä voin sanoa on että aika on armollinen, vaikka se ei lohduta yhtään tässä vaiheessa. Haluatko kertoa tilanteestanne enemmän?
Minulla sama homma. En tiedä, mistä se johtuu. Erityisesti kaikki mikä liittyy lintuihin ja kaneihin ym. pieniin eläimiin saa minut itkemään täysin ja kiroamaan maailman pahuutta. Minun silmissäni ihminen, joka pystyy vahingoittamaan eläintä tahallisesti, on sydämetön, oli kyseessä sitten turkistarhuri tai pulua potkaiseva penikka.
Olen uskovainen kristitty mutta tulisin mielelläni häihinne, ne kuulostavat mielenkiintoisilta ja tunnelmallisilta, itsekin pidän muinaisuskontoihin liittyvistä asioista vaikka en niihin uskokaan. En usko kovin monen ajattelevan niin että hyi, pakanallista, syntiä, vaan ehkä negatiivisimmillaan vain että onpas nyt häistä tehty yhtä teatteria ja nörttien roolileikkiä. Itse en siis missään nimessä näin ajattele mutta luulen että se pahimmillaan on vain tuollainen reaktio.
Uskotteko muuten oikeasti metsän olentoihin ja muihin henkiin vai oletteko vain kiinnostuneita kyseisestä aihepiiristä? Miellättekö itsenne esim. wiccoiksi tai aasainuskovaisiksi tms vai koetteko enemmän olevanne esim. suomenuskovaisia?
Olemme olleet 5 vuotta yhdessä mieheni kanssa emmekä vietä jouluja yhdessä. Hän menee vanhempiensa luokse ja minä olen joko kotosalla tai menen äitini luokse, tänä vuonna saattaa olla niin että äiti haluaa olla miesystävänsä kanssa kahden.