Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomessa on amerikkalaisia sotilaita ja miksi suomi ei katkaise välejä amerikkaan vaikka amerikka myös aloittaa raukkamaisia hyökkäysotia jatkuvasti ympäri maailmaa?
Venäjä ei ole ainoa maa joka käy hyökkäyssotia maailmassa vaan ihan yhtälailla niin tekee amerikkalaiset ja amerikkalaiset käy enemmän hyökkäyssotia kuin venäläiset.
Miksi siis suomi boikitoi venäjää mutta ei amerikkaa?
Koska Amerikasta tulee sentään hyviäkin asioita. Venäjältäkin sellaisia on tullut, joskus kauan sitten. Nyt kun imperiumi on Putlerinsa johtamana uppoamassa suohon, ei sieltä ole enää mitään hyvää odotettavissa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
Journalist Luke Harding described Russian whataboutism as "practically a national ideology". Writing for Bloomberg News, Leonid Bershidsky called whataboutism a "Russian tradition", while The New Yorker described the technique as "a strategy of false moral equivalences". Julia Ioffe called whataboutism a "sacred Russian tactic", and compared it to accusing the pot of calling the kettle black.
Vierailija kirjoitti:
Jos sota jostain syystä syttyisi Venäjän kanssa, kävisi kuten viimeksikin.
"Jostain syystä"? Niitä ei ole koskaan syttynyt mistään muusta syystä, kuin venäläsen herrakansa-ajattelun ja heidän fyyrereittensä sairaalloisten valloitushalujen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomipojan uho oli kova, mutta niin vaan luikkivat häntä koipien välissä takaisin NL:n suurhyökkäyksen edessä.
Slobopojan uho on myös kovaa ja vodkahöyryistä, mutta ei onnistunut pidemmän päälle itäisen Keski-Euroopan alistaminen, ei Baltian orjuuttaminen, ei Afghanistanin kurittaminen. Eikä onnistu myöskään Ukrainan tuhoaminen. Rappeutuva ja väestökadosta kärsivä hylkiöimperiumi on taantumassa Kiinan alusmaaksi ja raaka-aineiden tuottajaksi.
Toivottavasti tämä ketju pysyy aktiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet katoamistapaukset selittyy portaaleilla. Ihmiset vain kävelevät "mustaan aukkoon" , joka siirtää heidät toiseen ulottuvuuteen. Näitä on vaikka kuinka paljon. Ihmisiä on hävinnyt silminnäkijöiltä "ilmaan".
Toinen mahdollinen ovat avaruusolentojen tekemät sieppaukset.
Näitä tapauksia todellakin on. Joku kovalla kunnollaan kehuskeleva mies päätti juosta toiseen kylään ja kaverit seurasi hevosvaunuilla, , äkkiä juoksija kaatui huutaen kauhistuneella äänellä "herra auta!" ja katosi ystävien silmien edessä. Ja toinen tapaus oli maanviljelijä, joka haihtui pellollaan vaimon silmien edessä. Kummassakaan tapauksessa maasta ei löydetty minkäänlaista onkaloa mihin olisi voinut pudota.
En tiedä kumpi olisi kauheampaa, joutua mielipuolen sieppaamaksi vai kävellä vahingossa toiseen ulottuvuuteen..
Se kadonnut juoksija oli nimeltään James Worson. Mutta kyseessä on kauhunovelli, jota on ruvettu kertomaan tositapahtumana. Novellin kirjoittaja Ambrose Bierce katosi Itse Meksikossa vuonna 1913, koska halusi gringona seurata vallankumouksellisten riehuntaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/An_Unfinished_Race
https://obscurban-legend.fandom.com/wiki/Disappearance_of_James_Worson
Käsittäkseni Bloodymir Putlerin johtama Rossiiskaja Pederastsija aloitti sodan hyökkäämällä Ukrainaan, ja kaikki sivistyneet maat huomasivat millaisen roistovaltion kansaa ne olivat tehneet kauppaa. Suomi ei ole mitään pahaa tehnyt, mutta Venäjä ei osaa kuin raivota, uhkailla, valehdella, pettää, ja sen päälle vollottaa maailmalla rehottavasta "venäläisvihasta" ja "russofobiasta".
Venäjä on pahuuden imperimui (taantuva imperiumi), ja venäläset (joiden lukumäärä putoaa miljoonalla per vuosi) ovat kovia uhoamaan, mutta siihen se jääkin.