NMW
Kommentit
Täällä yritetty nyt virallisesti ekaa kiertoa, oikein "etsimällä ovista"
Ja tietty tuli välivuotoa kp 13-24.. Nyt kuitenkin menkat myöhässä jo 7 päivää!! Sain testiin 5:n päivän jälkeen haaleampaakin haaleamman plussan, mutta taitaa olla vain viivanpaikka. Verikokeilla käynyt pe, josko sieltä edes selviäisi.
Ärsyttävää jos en olekaan, ja silti menkat ei voi alkaa että päästäisiin uuteen yritykseen/ aloittamaan terolutit.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Oli tosiaan tärpit ja nyt sit venaillaan. rinnat todella kosketusarat, jo rintsikoiden laitto saa melkein itkemään kun kiristää 😁
tuskin vielä raskausoireitakaan, mistähän mahtaa johtua kun oviksen pitäisi olla mennyt jo 🙄