Lövelöve
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä :) Ei tietenkään ole fb-kaverini, en ikinä hyväksyisi. Kerroin, että tunnen hänet etäisesti....
Sanoin heti suoraan ensimmäisen kerran, kun oli yhteydessä, että olen naimisissa, en voi tavata ja piste. Ja että hän varmaan ymmärtää, eikä haluaisi oman vaimon käyttäytyvän noin.
Juu, ja hän on vähän yli kolmekymmentä. En tiedä, onko hän itse naimisissa.
Siis nyt putosin kärryiltä. Miksi sitten mies pitää yhteyttä kerta olet suoraa sanonut? Vai annoitko harhaa johtavaa tulkintaa kun ei tossa nyt selvyyttä saanut mistä on kyse...
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Juu juu Urpo ja Tosi-Urpo