LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
[quote author="AV Mamma" time="11.01.2015 klo 01:33"]Mä olen mukana. Siis ei nyt oikeastaan edes paino niin ota päähän, mutta elintavat. Ja sais tästä nyt pari kiloa kyllä häipyäkin samalla kun ajattelin pistää ruoka- ja liikuntapuolen kondikseen. Pituutta 167cm ja painoa vissiin 61kg, toivottavasti ei siis haittaa ettei tavoitteet ole missään kymmenissä kiloissa vaan ihan vaan muutamissa siis.
[/quote] Ei haittaa! Yleinen ketjuhan tämä on. Saa liittyä, oli pudotettavaa 6 tai 60 kiloa.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
[quote author="AV MAMMA" time="10.01.2015 klo 20:02"]about 5 vuotta olen täällä pyörinyt ja provoillut
[/quote]