LÄSKI
Seuratut keskustelut
Kommentit
Samoin. Ja jos saan, en pystyisi nousemaan ajoissa ylös. Onneksi koko päivä tehtävä jotain niin pystyy sitten (toivottavasti) nukahtamaan
Eilisestä pudonnut 400 grammaa! O.o
Tavoitteena pudottaa 500-1000g/viikko. Jos ei ihan "kesäkuntoon" päästä, niin ei se mitään. Pääasiana, että elämäntavat saadaan korjattua.
Moikka kaikille! Eilisestä oli pudonnut 100 grammaa (alku sekin on). Tänään oli miehen synttärit ja tilattiin pizzaa. Molemmilla alkaa "laihis" huomenna. Miehen kanssa ollaan molemmat aika herkkupeppuja, joten elämäntapamuutokseen tähdätään.
Tsemppiä kaikille!
[quote author="Jätä se sika" time="11.01.2015 klo 02:08"]On mulla ainakin mobiilissa ollut koko ajan :/
[/quote] mulla ei
Tyhmeliini...