LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Nyt on tiskattu, pölyt pyyhitty, roskat viety ulos, läksyt tehty, esitelmä valmis... Kohta vois nukkua, ehkä.
Mutta kun mua ei väsytä, käytän unilääkkeitä. Haluaisin niistä eroon, mutta kokeilin kerran vähentää annosta ja valvoin 4 päivää putkeen. Terveyshän siinä menee.
Niin, kai se olisi parasta unohtaa. :(
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Henkilökohtainen kokemus.. Tunnistajat tunnistaa, jos tunnistaa.
Mulla on herneallergia ja siitä tiedettiin päiväkodissa. No, olipas sitten ruokana hernekeittoa. En suostunut syömään ja sanoin, että olen allerginen herneille. Yksi hoitaja sitten nappasi lusikan käteensä ja tunki lusikallisen hernesoppaa kitaani. Tuli haava kitalakeen ja yökkäsin keitot ulos. En uskaltanut seuraavana päivänä mennä päiväkotiin ja kysyttiin että miksen. Pakkosyöttämisen takia. Seuraavana päivänä asiasta kysyttiin ja muut hoitajat vain sanoivat, että valitettavasti näin pääsi käymään. Lusikan kurkkuun tunkenut hoitaja lomautettiin 3 kuukaudeksi.
Toinen.. Olin hankala lapsi, myönnän sen itsekin. En halunnut mennä päiväunille ja hoitaja laittoi minut istumaan penkkiin. Yritin karata ja huusin. Hoitaja nappasi olkapäistä kiinni ja työnsi takaisin penkille. Liian voimakkaasti, koska pää kolahti pahasti seinään ja tuli iso kuhmu, onneksi ei pahempaa.