LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta! 🌸☀
Samaistuin kolmeen ensimmäiseen lauseeseen niin hyvin, että tuli jopa hyvä mieli tästä samankaltaisuuden tunteesta. Tsemppiä sulle!
Huomenta! Tsemppiä sinnekin, toivottavasti mukava päivä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toimi, mitä teit?
Olen keskustellut kahden potentiaalisen kumppanin kanssa. Olin useimmiten se, joka aloitti keskustelun. Päätin, että en aio aloittaa keskustelua vaan odotan heidän tekevän jotain. Toinen ei ole sanonut mitään, toinen kysyi että olenko kunnossa.
Tai siis olis varaa. Mut en halua, koska aion vetää kännit perjantaina.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Onhan siinä ne myyjät, joille voi kertoa jos ongelmia ilmenee.