LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Muistan noitaohjelman. Siinä oli tyttönoita, nimeltään unna tai nunna. Pelkäsin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tajua ryyppäämistä. En saa itse viinaksista mitään kicksejä. Tuleeko useimmille viinasta joku hyvänolontunne tms? Mielestäni kyllä jotkut niistä maistuvat hyvälle.
En minä viinasta perusta, viinit ovat lemppareita. Etenkin kuohari.
Sairasta, mieheltä kuin sinultakin. Provohan tämä on, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Ei ole varaa.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Näin unessa äitini. Annoin hänelle hyvästit ja halasin ja äiti lähti liitämään "taivaaseen". Muutaman päivän kuluttua sain tietää hänen kuolleen.