LÄSKI
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
On mullekin sanottu noin tinderissä mutta musta se haiskahtaa vaan hieman epätoivolta. VArsinkin sit jos ei ole paljoa viestitelty
Ollaan viestitelty Whatsappissa hieman yli viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes läski oikeasti? Syömishäiriöisten käsitykset läskistä kun saattavat olla vähän outoja.
Olen normaalipainoinen, entinen ylipainoinen. Vielä on varaa pudottaa, ja aika paljonkin ennen kuin olisin alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että joku tykkää läskistä. ehkä sillä on läskifetissi?
Itseänikin ihmetyttää. Kyse ei ole edes siitä, että peittelisin itseä. Huijata ei saa.
Soijarouhetta kuuluu ja pitää maustaa aika rankalla kädellä. Sen arvoista.
En ole varannut lääkäriaikaa. Puoli vuotta olen nyt vältellyt.