Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user LÄSKI

LÄSKI

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

3/44 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää käävältä

22/87 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli kotiläksynsä tehdä jokin opettajan antama ruoka tms. Itse sain sämpylät. Muuten ei kyllä tullut.

40/43 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Tinderissä aloitan keskustelun 0-5 kertaa viikossa. Yleensä siitä ei tule mitään. Baarissa (käyn muutaman viikon välein) kynnys on hieman korkeampi, mutta alkoholin ansiosta voin pyytää röökiä tms. ja jutella miesten kanssa. Tanssilattialla miehet eivät oikeastaan lähesty, yleensä vain kaverini saavat tanssikaverin. Olen mielestäni ihan kaunis, kropaltani olen sopusuhtainen. Tyylini poikkeaa hieman "valtavirrasta", mutta ei mitenkään radikaalisti.

Olen kyllästynyt tähän.

Kokeile seuraavaksi tupakoinnin lopettamista. Ei-tupakoivan miehen ei ole kiva tuhkakupin makuista naista suudella. Suljet turhan ison osan miehiä pois tupakoinnillasi.

Poltan lähinnä vain viihteellä, harvemmin otan "hermoröökejä". Olen polttanut hieman alle vuoden verran, sitä ennen en ollenkaan. Huomasin, että juurikin baarissa polttaminen auttaa miesten saannissa hieman, ainakin siis sen verran että juttelen heille ja muutaman kerran olen numeroitakin vaihtanut.

12/43 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä aloitan keskustelun 0-5 kertaa viikossa. Yleensä siitä ei tule mitään. Baarissa (käyn muutaman viikon välein) kynnys on hieman korkeampi, mutta alkoholin ansiosta voin pyytää röökiä tms. ja jutella miesten kanssa. Tanssilattialla miehet eivät oikeastaan lähesty, yleensä vain kaverini saavat tanssikaverin. Olen mielestäni ihan kaunis, kropaltani olen sopusuhtainen. Tyylini poikkeaa hieman "valtavirrasta", mutta ei mitenkään radikaalisti.

Olen kyllästynyt tähän.

1/3 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne lapsena joskus. Tuli mukava puhelinlasku.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.