LÄSKI
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Ajattelin mennä keittämään. Pirkan Costa ricaa. Muutaman mukillisen soijamaidolla.
Hah hah, olipas helppo koe. Ainoa vaikeus oli hereillä pysyminen, kun en yöllä nukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat asiat, niin menee ehkä enemmän aikaa vastata, mutta kyllä sä suoriudut - jos vain haluaisit. Nyt kuulostaa, että et oikein aio edes yrittää ja koet jo etukäteen, että et onnistu.
Totta kai aion yrittää ja mielestäni olen filosofiassa ihan hyvä, siksi kirjoitankin sen.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Se kiss bang love tms.