Lapintyär
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Käyttäjä39279 kirjoitti:
Haamu vai viivanpaikka? Mitä ootte mieltä? Eilen testattu täysin nega ja sillon ei tollasta tullut. Oireita on ja vielä viikko kuukautisten alkamispäivään mutta testasin kun niin outoja tuntemuksia.
:
Haamulta näyttää, kyl se sieltä näkyy!❤️
Heippa! Täällä elellään jännityksessä! Oireina ovat jäätävät väsymykset, rinnat tolkuttoman kipeät ja arat (en pysty kunnolla nukkumaan enään mahallaan kun rintoihin sattuu.) Testiä olen tehnyt pari päivää sitten ja silloin oli negatiivinen mutta odotellaan vielä🙂 tsemppiä ja Plussatuulia paljon!!❤️
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ansku23: soitappa neuvolaa ja pyyä labralla raskaustestiä!❤️