Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Ei, kyllä tuolla kalalla on kauniimmat hampaat kuin minulla. En uskonut joutuvani käyttämään tällaista lausetta tänään vielä aamulla herätessäni, mutta minkäs teet.
Vedän lenkkimakkaraa ja piimää jääkaappikylmänä. Jälkiruokaksi omenapiirakkaa vaniljakastikkeen kera. Toivoisin, että joku huomattavan rintava neito tulisi tämän jakamaan kanssani, koska ihan kaikkea en jaksa yksin syödä. Voitaisiin kuunnella myös Movetron -yhtyeen biisiä Alla koivupuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin rumana ja tissittömänä naisena mietin ketä ovat nämä naiset joille tuommoista tapahtuu... käsittämätöntä kun itse ollut koko 32 v elämäni miehille täysin ilmaa. edes kännissä eivät lähesty/huutele mulle mitään. olen jopa vähän kateellinen teille jotka saatte miehiltä huomiota.
No, minä olen kaunis ja jättirintainen, mutta ylimääräisten kilojen takia ei yksikään mies kiinnitä minuun huomiota. Ruma ja tissitön, mutta kuitenkin laiha/hoikka nainen saa helposti ihan tasokkaankin miehen.
N21
No minä ainakin kiinnitin huomiota jo viestiisi, kun siinä mainittiin jättirinnat! Harmi vain, että olet vähän liian nuori minulle. Mutta ihan varmasti saat kyllä kenet tahansa noilla avuilla!
Kaisalla on huomattavan suurikokoiset riippurinnat. Hän leipoo omenapiirakkaa ja harrastaa geokätkeilyä. Lisäksi hänellä varsin leveä ja suuri takapuoli!
Siis täh, oon 15 -vuotias enkä tajuu. Miten voi mennä munalla töihin? Esimerkiksi autolla, polkupyörällä ja jalan voi mennä töihin.