Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
No mut se on ilmeisesti piilottanut! Kiinnostaisi matchit uhkeilta ja rintavilta n. 35-45 -vuotialta keski-ikäisiltä neidoilta, saa olla plus -kokoinen eikä mikään salipirkko. Ekat treffit voisivat olla parissa hyvin syrjäisessä kansallispuistossa iltasella. Juomat tarjoan ja makkarat kanssa.
Huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat ja leveä takamus n. 35-45 -kymppisellä naisella. Köyhäkin saa olla, mutta sopivan säyseä, niin olisi ok. Itse en kauheasti siivoa, niin jos hän voisi, niin olisin kiitollinen. Lisäksi pitäisi tykätä enemmän Star Trekistä kuin Star Warsista.
Ihan komea mieshän tuo Matti on ja kova tekemään töitä. Ja rahaakin on varmasti sukanvarressa! Jos olisin nainen, niin varmasti olisi mukava Matin kanssa raskaan työpäivän päätteeksi vaikka pulahtaa syrjäisessä lammessa uimassa ilkosillaan ja sitten vähän heinäladossa peuhata samalla perunasäkkien päällä, kun lehmät ammuvat ja pöllökin huhuilee jossain kauempana hieman uhkaavasti.
Uskon, että tuo Matti arvostaa erityisesti hyvin rintavia ja lanteikkaita maatiaisemäntiä, jotka leipovat lauantaisin pullaa ja antavat Matin pestä heidän hikiset hiuksensa, jotka tuoksuvat hieman navetalle! Sitten vielä iltapalaksi vasta nostettua perunaa sillin ja voin kera, niin mitä muuta voi nainen toivoakaan! Oi ihana Matti, sait minunkin sydämeni pompahtelemaan!
En tiedä, olenko aivan yksin tämän mielipiteeni kanssa, mutta mitä isommat rinnat, niin sillä saa kaikki muut ulkonäköön liittyvät ongelmakohdat anteeksi. Toinen on tietenkin suuri takapuoli, jos esim. joutuu liikkumaan sivuttain oviaukoissa, ettei jää jumiin leveän lantion vuoksi, niin tällöin saa myös kaikki kokemansa ulkonäön ongelmakohdat anteeksi. Ja jos on tällainen onnekas feminiininen kaunokainen, jolla on nuo molemmat, niin sitten on maailman kaunein nainen melkein!
No jospa tuolta löytyisi huomattavan rintava ja lanteikas keski-ikäinen n. 37-45 - vuotias ihmisneito-olento, niin se olisi ok. Olen itse hieman vatsakas n. 40 -kymppinen akateeminen mieshenkilö, jolla on hyvin paljon rahaa. Olisikohan tuo hyvä profiiliteksti sinne?