Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Voisin maksaa tuon pikku laskun, jos saisin viettää romanttisen viikonlopun Anna Kontulan kanssa! Voitaisiin saunoa mökillä, heittää tikkaa ja kerätä puolukoita hilloa varten. Ja jos Katri Kulmunille tulee vastaava lasku, niin voin maksaa myös sen!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Karseeta pskaa.
Taidat nyt sekoittaa tuohon perusmonsteriin, joka on juuri tuollaista kuvailemasi tyyppistä keinotekoista litkua. Monster Energy Mango Loco on sen sijaan jumalaista nektaria, jota ilman elämä on ankeampaa! Ylivoimaisesti paras energiajuoma! Niin missä ne kaikki nyt oikein ovat?
Eipä tuo haittaa, kunhan on vain huomattavan suurikokoiset rinnat. Kuten vaikkapa tällä linkin naisella, on vähän ylimääräistä painoa, mutta kun rinnat roikkuu navassa asti, niin hän on silti todella kaunis.
Mitä suuremmat molemmat, niin sitä parempi. Rinnat saavat minun puolestani roikkua vaikka navassa asti ja takamus saa olla leveä kuin ladon ovet. Eli huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat, jotka ovat myös suonikkaat ja raskausarpiset sekä suuri ja leveä takapuoli, joka jää jumiin ahtaisiin oviaukkoihin. Tällainen olisi unelmieni nainen!
Se Lidlin 400g lasagne on ihan hyvää, mutta noista 1kg lasagneista sianlihalasagne on ainoa, jota voi ihminen syödä. Se naudanlihavastine tuolle on kammottavan kitkerää samalla tavalla kuin s -ryhmän extralasagne. Siis maistuu ammoniakille ja hieman virtsalle ja se juusto on valtavina ällöttävinä maitoisina klöntteinä siinä niin, että melkein yrjö lentää kun ajatteleekin asiaa.
En siis ymmärrä, miksi jotkut valmistavat tällaisia kitkerän makuisia lasagneja? Ei kai lasagnen kuulu olla sellaisen makuista tai sitten tuotantolinjan pesuaineet on mennyt myös näihin tuotteisiin kaupanpäällisiksi. Poutun lasagne on oikean lasagnen makuista ja hyvää, vaikkakin vähän kalliimpaa.