Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keijo-Petteri

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1934/2594 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kiinnostaa vain hyvin rintavat n. 36-44-vuotiaat naiset. Siis todella rintavat ja hyvin riippuvat. Jos en sellaiseen törmää, joka vielä sietäisi minua, niin aika kuluu kyllä muutenkin hyvin työn ja vapaa-ajan merkeissä.

Mutta joskus hieman kaihoisasti haaveilen, että olisipa mukavaa ostaa torilta mansikoita hyvin rintavan kumppanin kanssa ja syödä niitä laiturin päässä uittaen samalla varpaita makeassa järvivedessä!

Pitääkö ihan välttämättä olla riippurinnat? Itselleni täydellinen turn-off.

Kyllä kiitos, mitä suuremmat ja riippuvammat, sitä parempi! Lisäksi vielä suonikkaat ja raskausarpiset, niin sitä upeampi feminiininen kaunotar on kyseessä. Eli jos vaikka navan tasolla roikkuisi, ei juuri mitään sen kauniimpaa voisi pyytää!

1922/2594 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vain hyvin rintavat n. 36-44-vuotiaat naiset. Siis todella rintavat ja hyvin riippuvat. Jos en sellaiseen törmää, joka vielä sietäisi minua, niin aika kuluu kyllä muutenkin hyvin työn ja vapaa-ajan merkeissä.

Mutta joskus hieman kaihoisasti haaveilen, että olisipa mukavaa ostaa torilta mansikoita hyvin rintavan kumppanin kanssa ja syödä niitä laiturin päässä uittaen samalla varpaita makeassa järvivedessä!

139/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin, lähettäkää yksi tänne heti! Ylipainon lisäksi pitäisi kyllä sitten olla myös todella runsas rintavarustus ja hyvin leveä takamus. Painoa maksimissaan 500 kg. Jään odottamaan innolla yhteydenottojanne!

114/114 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tyytyväinen. Isot rintani hankaloittavat elämää paljon. Jatkuvia niska-hartiaseudun ongelmia, päänsärkyjä, alaselkäkipua, ihon hautumista rikki, vaatteet ei istu ja niitä on hankala löytää, liikunta on vaikeaa ja esim hölkkääminen sattuu, vaikka käytän aina kaksia urheiluliivejä päällekkäin. Hyvin istuvia liivejä en ole omistanut koskaan, kokoja on vain erikoisliikkeissä ja liivit maksavat pienen omaisuuden. Tällä hetkellä käytössä 75K, joissa on liian pieni kuppi kuitenkin. Isompia en voi ottaa, koska niissä korkealle kainaloon ulottuva kaarituki hiertää ihon rikki päivän aikana. Tästä ilmiöstä useampi arpi kainalossa. Lisäksi tuossa koossa on mulle liian leveä kuppi, koska rintakehä itsessään on kapea, vaikka rinnat on valtavat.

Aina on siis epämukava olo. Liivit painavat kuopat hartioihin ja kylkiin. Pitäisi varmaan hankkia joku korsetti. Olen harkinnut myös pienennysleikkausta, mutta niin iso operaatio tuntuu jotenkin tosi pelottavalta. Lapsia mulla ei vielä ole enkä tiedä tuleekokaaan, koska sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Sekin homma pitäisi olla mietittynä ennen leikkaukseen menoa. Isoja juttuja. Kohta tulee taas kesä, joka on aika tuskaa näiden lollojen kanssa. Voi olla, että alkaa leikkaus tuntua hyvältä vaihtoehdolta helteiden jälkeen.

Kuulostat todella viehättävältä ja älykkäältä neitoihmiseltä! Uskoisin olevani juuri sopiva kumppani sinulle, joka osaisi arvostaa upeita muotojasi ja hyvää kirjallista ulosantiasi!

113/114 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ihan liian isot (100I tai J)

Kuulostaa hyvältä, sovitaanko treffit saman tien?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.