Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keijo-Petteri

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

30/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan suurikoiset  ja hyvin riippuvat rinnat ovat mielestäni kaunein ulkoinen ominaisuus naisella! Johan sillä muinaisella Willendorfin Venus-patsaallakin oli uskomattaman upeat ja kookkaat riippuvat rinnat, joten kyllä kautta aikojen ainakin osa ihmisista on osannut arvostaa mahtavan kokoisia maitokannuja! Toki se patsas oli vähän liian vatsakas, mutta todella seksikäs kuitenkin.

Mutta arvostakaa rintojanne niiden koosta riippumatta, kaikki ovat kauniita, mutta minua henkilökohtaisesti kiinnostaa massiviiset mahtimelonit, jotka riippuvat viehkeän feminiinisesti ja saavat olla vielä hyvin suonikkaat ja raskausarpisetkin! Koska ei ole mitään sen kauniimpaa.

1754/3083 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei minusta ikinä tullut pankkiiria. Kun olin lapsi, niin isäni vei minut pankkiin, nosti minut syliinsä ja osoitti pankkiiria sanoen: "Poikani, jonain päivänä sinä olet tuossa."

Mutta näin ei käynytkään ja se on syönyt minua sisältä päin hitaasti. Toinen asia mikä harmittaa on, etten ole ikinä omistanut ilmastointilaitetta.

15/40 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en vihaa niin paljon kuin tätä! Eniten ärsyttää tässä se peräreiän levittäminen, mitä se yksi äijä tekee naureskellen. Antaa idioottimaisen kuvan miehistä ja jos vastaava mainos olisi, jossa naiset kekkuloisivat pikkuhousuisillaan ja koomisesti keimaillen hieroisivat haarovälejään, niin varmasti kiellettäisiin naisia halventavana koko mainos!

144/152 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole mikään uutinen, kaikkihan tuon tietävät ja kyseessä on yleisesti tunnustettu fakta. Jos tarkastellaan populaarikulttuuria, niin kasarilla oli parhaat leffat ja musiikit. Lisäksi teknologia kehittyi valtavasti, tuli CD-levyt, ekat kännykät, tietokoneet ja pelikonsolit löivät itsensä läpi ja tatuointeja ei ollut kuin merimiehillä ja vangeilla.

Toki ihmiset yleensä muistelevat nostalgisesti yleensä lapsuutensa ja nuoruutensa aikoja, mutta kasarihan on aina muodissa tänäkin päivänä. Joten jotain maagista siinä on ja haaveenani olisikin elää 80-luku uudestaan aikuisena läpi.

2057/13838 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Danish Guy -kalsarimainokset, jossa miehet kekkuloivat munasillaan. Ja tietty Haribon vammaiset karkkimainokset ja Kinderkehariperheenäiti kävelee vammaisesti pihalla lapset perässään -mainokset. Nämä kaikki on toki aikaisemminkin mainittu ja ihan syystä.

Ehkä uutena vähän myös ärsyttää Atrian keski-ikäinen grillimies, joka pukeutuu kuin vanhus ja tunkeutuu väkisin ihmisten grillibileisiin ja alkaa sössöttämään jotain, en onneksi muista mitä!

Eniten tykkään siitä Panu -maalimainoksesta, jossa hyvin rintava ja isopovinen neito maalaa taloa. Katselin sitä taas YouTubesta ja tuli jännä olo. Pitänee siis lähteä maalikaupoille!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.