Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Ei jaksa, mutta yritän tässä kesällä kuntoilla vähän kun on aikaa.
Mahtavaa, tämä on tähänastisen vaatimattoman elämäni onnellisin päivä! Nyt keitän Nato-kahvit ja ehkäpä syön rapaperipiirakkaa kera vaniljakastikkeen!
Eih, olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin ruma, että edes opiskellessani tekulla ainoana naisena kukaan ei kiinnostunut, ei edes bileissä kännissä. En ole lihava tms mutta olen erittäin miehen näköinen. Mulla on sellaiset laatikkoleukaperät, posket lommolla, paksu ja lihaksikas ja suonikas kaula, kroppa on myös sellainen että leveät hartiat ja kapeampi alhaalta, pienet rinnat. Joku joskus sanoi että olisit ihan hel ve tin kuuma mies, mutta naisena et kyllä heteroiden makuun 👾
Minulla on melkein sama, paitsi miehenäkin olisin ruma ja rinnat ovat isot, tässä iässä jo sellaiset roikkuvat, ryppyiset säkit. Näytän rumalta keski-ikäiseltä mieheltä jonka kroppaan on lyöty kiinni isot roikkuvat rinnat. Hiuksetkin ovat niin ohuet, että kalju läpi paistaa. Nuorena olin vielä siedettävän näköinen, en toki kaunis silloinkaan, mutta ikääntyminen korostaa kaikkein epäedullisimpia piirteitäni ja ilman meikkiä näytän ihan totta mieheltä. Jos leikkaisin hiukset, lopettaisin meikkaamisen ja käyttäisin vaatteita, jotka eivät selvästi näytä naisten osastolta hankituilta, minua varmaan luultaisiinkin mieheksi.
Olen joskus ajatellut, että minua voisi luulla mieheksi, joka on tehnyt sukupuolenkorjausleikkauksessa naiseksi.
Miten voit olla ruma, jos sinulla on suuret roikkuvat rinnat? Eihän silloin noilla muilla jutuilla ole väliä! Olet varmasti todellinen kaunotar, joka kirjoittaa varsin hauskaa, joskin ehkä vähän liian itsekriittistä tekstiä.
Behm on kaunis neito ja tämän lausunnon perusteella myös hyvin älykäs!