Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Se, että on ollut koko päivän vähän vetämätön olo enkä ole innostunut oikein mistään. Lisäksi aloin miettiä, että pitäisiköhän tehdä jotain hampaille, vaikkapa hankkia uudet, mutta sekin maksaa.
Heräsin viime yönä joskus kolmelta ja rupesin FL Studio-ohjelmalla sitten tekemään musaa ja menin nukkumaan joskus viiden jälkeen aamulla. Herättyäni pari jaksoa Seinfeldiä katsoin ja Cittarissa kävin, yritän vielä tehdä reippaan kävelylenkin, jos se vähän piristäisi ja saisi vatsaa pienemmäksi. Ehkäpä sitten piristyn iltaa kohden.
Hankin sen tässä, kun kiinnostaisi erityisesti hyvin rintavat ja siveät keski-ikäiset neidot. Kuulun kyllä kirkkoon, mutta en ole mikään himouskovainen. Kymmenkunta tykkäämistä taitaa olla, mutta ne on kaikki vanhoilta mummoilta, jotka eivät ole tarpeeksi rintavia. Ja sitten oli yksi 22-vuotias neito, joka oli hoikka kuin heinäseiväs syysiltana.
Eli ei ainakaan vielä ole löytynyt sellaista, jota voisi pitää kädestä kiinni, kun ostaa torilta mansikoita ja ehkäpä uusia perunoita myös!
Enkö ole laittanut, no olen 181 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Lähtisin saman tien, tuo kuulostaa niin herkulliselta! Itse voisin tuoda tuliaisiksi Pepsiä.
Ai kamala... ajatus siitä, että ensitreffeillä (oli ruokana sitten lohta ja lohkoperunoita tai joku salaatti) olisi ruokajuomana limonadia. Ei tulisi toista tapaamista, ei. Minun maailmassani aikuiset juovat ruuan kanssa vettä, vissyvettä, olutta tai viiniä. Saa alapeukuttaa vapaasti.
No niin, juuri näin kävi George Costanzallekin!
Herttainen neito-ihminen, jolla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Ei polta tupakkaa ja on hyvin todella rintava. Toki saa olla perseväkin! Harrastaa perinteisiä naisellisia harrastuksia, kuten kukkien kastelu, pitsinnypläys ja savenvalanta kansalaisopistossa. Pukeutuu kesällä kukkakuvioisiin mekkoihin ja leipoo pullaa lauantaisin. Kerää kukkia kedolta ja tekee niistä seppeleen päähänsä. Jos hänellä on vähän tuhma olo, saattaa silloin lukea Regina-lehteä.
Yksi tuollainen upea feminiininen jumalatar tilaukseen minulle, kiitos!