Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Seurustelu kuulostaa ihan ok idealta, jota voisi kokeilla, kun on vähän ylimääräistä aikaa tällä hetkellä. Mutta se vaatisi seuraavia juttuja kumppanilta. Pitäisi olla hyvin rintava eli huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat olisivat kauniit ja lämpimät syksyllä. Ikää mielellään n. 38-46 vuotta, mutta nuorempikin saa olla.
Ei mielellään tatuointeja tai lävistyksiä, mutta pelikonsoleita saa olla. Olisi hyvä, jos seurustelukumppania ei haittaisi lievästi kumpuileva vatsa, jota yritän pienentää tai paksut ja voimakkaat reiteni. Lisäksi jos pitäisi Seinfeld tv-sarjasta ja 80-luvun populaarikulttuurissa sekä virtaavista vesistä olisi mukavaa!
Tällaisia hyvin vaatimattomia toiveita tässä tohdin esittää ja jään odottelemaan unelmieni uhkean upean feminiinisen jumalattaren ilmaantumista kotiovelleni!
Jos olisin nainen ja olisi huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat esim. navassa asti vähintään, niin taatusti tekisin onlyfans -sisältöä. Olisin miljardööri alta aikayksikön!
Nyt menee vähintään nelinumeroinen summa noihin todella hyvin rintaviin onlyfanstilauksiin kuukaudessa, vaikka toki minulla on rahaa rutkasti. Silti joskus ajattelen, että missä vaiheessa elämäni meni vikaan.
Pitäisi kai löytää hyvin povekas ja todella suurikokoiset ja hyvin riippuvat rinnat omaava keski-ikäinen neito, niin sitten voisin lopettaa kaikki onlyfans-tilaukseni. En vain oikein tiedä, mistä etsiä. Mutta ehkä jonain päivänä minäkin vielä löydän onneni!
Someterkkari Jenna on ihan näpsäkän näköinen neito! Onkohan sillä instaa, kun en niin tiktokkia käytä?
En ole enää, kun karkasin sieltä. Nyt piilottelen täällä maakuopassa ja luen vauva-foorumia. Toivottavasti eivät löydä minua täältä, mutta ruokaa kaipaisin. Voisiko joku tuoda minulle sitä ja juttuseurakin kelpaisi!
Kutsuisin Hitomi Tanakan ja Milena Velban sekä Nina Phoenixin mökille saunomaan. Lempeässä kesäillassa voisimme myös soudella järvenselällä ja paistaa pallogrillissä makkaraa.
Lisäksi haluaisin silittää lehmiä heidän kanssaan ja uida mutaisessa ojassa myöskin. Toivottavasti haaveeni toteutuu perjantaina!