Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Kiitos, eikähän lähdetä sitten treffeille, oi kaunis kedon kukkanen!
Melkein tekisi mieli suostua
Hienoa, tuo olisi tosi mukavaa, koska siitä voisi syntyä vuosituhannen rakkaustarina ja muistoja, jotka eivät ikinä haalistu! Ja koska vaikutit tosi kauniilta ja fiksun viehkeältä neidolta! Lisäksi minulla oli yksi pullo punaviiniä juomatta, jonka voisi juoda mökillä takkatulen loimussa seesteisenä kesäiltana punertavanhekuisen taivaanrannan alla joutsenten noustessa lentoon kullankimalteisesta rantavedestä!
Kiitos kun laitoit uuden viestin, aiemmat hukkkuivat jo aiemmille sivuille, kun en ole käynyt tänään täällä lukemassa. Mitäs punaviiniä olisi siis tarjolla?
Hei, olisi ehkä mukavampi jatkaa keskustelua kahdestaan. Täältä taidetaan kyllä ainakin jotkut yhteystiedot poistaa, jos niitä laittaa, mutta en muista oliko niin sähköpostiosoitteiden kohdalla. Jos haluat jutella, niin loin tuollaisen kuin rantojenkeijo@gmail.com
Mahtavaa😍👍
Me muutkin voidaan koittaa löytää samanhenkisiä ihmisiä täältä?
Joo, paitsi tuo neito ei ole ainakaan vielä ollut yhteydessä tuon viestin jälkeen. Voih, kohta joudun juomaan tuon punaviinipullon yksin.
Kiinnostaisi kyllä nainen, jolla olisi oikein todella suuret ja riippuvat rinnat esim. navan tasolla. Voisimme sitten yhdessä ostaa torilta mansikoita ja syödä niitä laiturin päässä uittaen varpaita lämpimässä järvivedessä seesteisessä keskikesän illassa!
Vihdoinkin taidetta, joka ei ole turhan elitististä! Rintamaito kiinnostaa kyllä enemmän kuin kusi. Ja itsekö tuo taitelija Elina Pirinen suorittaa molemmat nesteen poistot kehostaan?
Tampereella ratikka on ainakin ollut suosittu ja vähentänyt bussirallia Hämeenkadulla. Ja lisää linjoja ollaan suunnittelemassa. Paljon uutta asutusta myös rakennetaan raitiotien varteen. Mutta jos te turkulaiset valitatte noin paljon siitä, niin ehkä te ette edes ansaitse ratikkaa!