Keijo-Petteri
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella raskaat rinnat, jotka tarvitsevat tukea. Ei kyllä ole puhettakaan mistään narubikineistä, ellei sitten halua tyytyä siihen, että rinnat hölskyy kivuliaasti ja siinä on jotku läpät sitten miten kuten peitteenä.
Anteeksi, mutta olisin kainosti kysynyt, että oletko kenties sinkku? Kuulostat todella fiksulta ja mukavalta tyypiltä!
Raimo Helmisen, sen jääkiekkoilijan näköiseksi. Mulla vissiin on samanlaiset hyvin erottuvat tummat kulmakarvat ja pitkän feminiiniset silmäripset kuin sillä!
Naisella taistelukoirat, tatuoinnit, lävistykset, tupakointi, voimailulajit ja moottoripyörät olisi mielestäni huonoja harrastuksia. Hyviä harrastuksia taasen olisi oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat, kirjojen lukeminen, konsolipelien pelaaminen, kukkaseppele päässä niityllä keskikesän illassa hyppelehtiminen ja kotoilu sekä mökillä saunominen ja mölkyn pelaaminen pelkkä pyyhe uhkean muodokkaan vartalon peittona!
Samaa ongelmaa vähän mullakin, mutta olen aloittanut kuntoilun ja yritän syödä päivässä enintään 1500 kilokaloria. Niin toivottavasti jo loppukesästä sujahdan mekon sisään sutjakkaan viehkeästi, niin voisi ylpeänä sitten sellaista yllään kantaa!
Ei ole tärkeää, vaan se että on oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Se on kaikkein tärkeintä! Eikä saisi olla tatuointeja, lävistyksiä, tupakointia, taistelukoiria tai voimailuharrastusta. Niin nämä ovat tärkeitä juttuja. Lisäksi jos olisi mukava, kiltti, fiksu ja vähän höpsö välillä, niin kyseessä olisi täydellinen feminiininen jumalatarolento kuin aamukasteinen kukkaketo seesteisenä keskikesän raukeana aamuna!