Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttäjä37561

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

485/7150 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa pedossa on varmasti jo aiemmin näkynyt hullun piirteet. Niitä ei vain osattu tai haluttu huomata. Jannen perheellä oli tutka hukassa.

Vaimo teki kuitenkin kolme lasta hänelle ja Jannekin oli 10 vuotta yhdessä. Aika monella on ollut tutka hukassa 

Ihmiset muuttuvat vanhetessaan. Vanha koirakin on joskus äreä, koiras varsinkin. Myös omat harrastukset vaikuttavat: onko nuorempana tappanut huvikseen lintuja, onko aina dominoi.. siis ollut koiranomistaja, mitä possujen silpominen tekee mielelle pitkällä aikavälillä. Jos hengailee muiden vanhojen setien kanssa, eikä lastensa, sekin vaikuttaa persoonaan. On saattanut siis olla kymmenenkin vuotta sitten ihan eri ihminen

 

En usko että se että on lääkäri/eläinlääkäri tekee ihmisestä pahan, noihin ammatteihin ei vaan pääse jos on herkkä tai heikko. Ollaan ruumiinavauksissa, amputoidaan raajoja, kuolema on läsnä aina. Eläinlääkärit lopettaa eläimiä. Siinä varmaan se että lasauttaa haulikolla jonkun kuoliaaksi ei oo niin iso juttu. Ku esm tavalliselle tyypille ahdistaa kun se sairaanhoitaja ottaa viis putkee verinäytettä.

449/7150 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut tätä ketjua montaa viestiä mut jos kommentoidaan et väkivaltaa on käytetty enemmän kuin on tarve niin pitäiskö tämä tulkita että vähäinen väkivalta on ok. Tai että hyvä väkivallantekijä osaa suhteuttaa väkivaltansa tilanteeseen sopivaksi ( näinhän naistenhakkaajat tekevät, mustelmat jäävät vaatteiden alle, ei iskuja naamaan etc). Kun ampuu ex-puolison aivot pihalle (tai kenen muun tahansa) niin väkivaltaa on käytetty enemmän kuin on tarve. Että oishan se henki vähemmälläkin lähtenyt.

418/7150 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivoja nää narsistit. Jos mä en saa sua niin ei saa kukaan muukaan. Kaikki kehui kuinka hyväkäytöksinen ja hurmaava oli. Jep jep.

 

Tämä juuri, tällaista kun tapahtuu, niin aina ihmettelee, että miksi tuo tappaja ei vaan tapa itseään. Tässäkin tapauksessa ukko joutuu vankilaan pitkäksi aikaa, ja huonossa lykyssä kuolee sinne. Mutta sai toisen hengiltä, mitähän se nyt lohduttaa ja miksi ei voi antaa toisen jatkaa omaa elämäänsä ja tekee itse sitten mitä tekee.

 

aika nuorehkon oloinen ja  pääsee ns ajoissa pois viettämään vanhuuden päiviä. hyvä fysiikka,eli pohjakunto hyvä. hän olisi saanut kyllä seuraa,piti hu

Äijä on jo nyt vanha gubbe, kun pääsee linnasta jos pääsee elävänä on kasikymppinen. On jo ollut kaapissa, kokenut ilmeisesti hyvää elämässään Jannen kanssa, ehkä ampuu ittensä tai hirttäytyy johonkin retkeilykengän naruihin tai tulee uskoon. Anyway on slut ku vapautuu. Kusipää.

401/7150 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on ainakin pari tämmöstä julkkisikäeropariskuntaa, nyt luotiliivit päälle.

1112/5792 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tää oli yle 17.00 uutisissa? Yleensä nämä on maikkarin Pekka Lehtisen rikosuutiset tms kamaa 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.