Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
En lukenut tätä ketjua montaa viestiä mut jos kommentoidaan et väkivaltaa on käytetty enemmän kuin on tarve niin pitäiskö tämä tulkita että vähäinen väkivalta on ok. Tai että hyvä väkivallantekijä osaa suhteuttaa väkivaltansa tilanteeseen sopivaksi ( näinhän naistenhakkaajat tekevät, mustelmat jäävät vaatteiden alle, ei iskuja naamaan etc). Kun ampuu ex-puolison aivot pihalle (tai kenen muun tahansa) niin väkivaltaa on käytetty enemmän kuin on tarve. Että oishan se henki vähemmälläkin lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nää narsistit. Jos mä en saa sua niin ei saa kukaan muukaan. Kaikki kehui kuinka hyväkäytöksinen ja hurmaava oli. Jep jep.
Tämä juuri, tällaista kun tapahtuu, niin aina ihmettelee, että miksi tuo tappaja ei vaan tapa itseään. Tässäkin tapauksessa ukko joutuu vankilaan pitkäksi aikaa, ja huonossa lykyssä kuolee sinne. Mutta sai toisen hengiltä, mitähän se nyt lohduttaa ja miksi ei voi antaa toisen jatkaa omaa elämäänsä ja tekee itse sitten mitä tekee.
aika nuorehkon oloinen ja pääsee ns ajoissa pois viettämään vanhuuden päiviä. hyvä fysiikka,eli pohjakunto hyvä. hän olisi saanut kyllä seuraa,piti hu
Äijä on jo nyt vanha gubbe, kun pääsee linnasta jos pääsee elävänä on kasikymppinen. On jo ollut kaapissa, kokenut ilmeisesti hyvää elämässään Jannen kanssa, ehkä ampuu ittensä tai hirttäytyy johonkin retkeilykengän naruihin tai tulee uskoon. Anyway on slut ku vapautuu. Kusipää.
Meillähän on ainakin pari tämmöstä julkkisikäeropariskuntaa, nyt luotiliivit päälle.
Miksiköhän tää oli yle 17.00 uutisissa? Yleensä nämä on maikkarin Pekka Lehtisen rikosuutiset tms kamaa