Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mulla on mökkiä tässä talossa ihan tarpeeksi. Kyllä en kaipaa toista. Joki ihan vieressä ja uimarannalle ajaa 15 min jos veden äärelle kaipaan...
Mullapa eioo himassa mattoja ollenkaan. Pääsee helpolla kun ei tarvii niiden kanssa puljata.
Kysyin mä monta kertaa miks, mut en koskaan saanu vastausta...
Mulle kävi niin. Yhtenä päivänä muija vaan ilmotti, että ottaa lapset mukaan ja muuttaa kotikaupunkiinsa. Syytä en vieläkään tiedä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mulla on pihassa 3 tammea ja yksi vaahtera. Tykkään niistä kovasti. Naapurit tosin eivät tykkää, kun tulee lehtiä syksyllä ja joutuu haravoimaan! Mä en haravoi ja silti nurmikko on yhtä vihreää kun aidan toisellakin puolella.