Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mä otin ekan renkaan vasempaan korvaan kun menin ysärillä kihloihin. Oli sormus ja rengas samaa sarjaa. Oikean puolelle otin renkaan matkamuistoksi, kun olin Kreikassa opettelemassa pitsojen paistoo. Sittemmin renkaat on lisääntyneet lapsiluvun mukaan. Koot ja materiaalit on vaihtuneen muutamaan kertaan matkan varrella. Eikä mua kiinnosta paskaakaan mitä muut musta ajattelee. Kerran oon korut ottanu, niin ne on ja pysyy.
Jos nyt nainen pitää valita pelkästään vaatteiden värin perusteella, niin kyllä mä värikkäästi pukeutuvan valitsen. Tulee mielikuva räväkästä ja rempseästä naisesta.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mun naapuri on aina leikannu rajalla olevasta puusta oksat mitkä menee niiden puolelle. Eikä se sitä puuta tapa. Päinvastoin, on vaan tuuheenpi mun puolella. Miksi noin mitättömästä asiasta pitäis alkaa ritelemään...