Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mun mielestä ne toimii vähän niinkuin kivana lahjapaperina paketissa. Ja se paketti on myös kiva avata...
Riippuu ihan naisesta, 35 olis ehkä alin ikä, noin niinkun suurinpiirtein.
Mä vielä soitan puhelimella ja lähetän tekstiviestejä. Enkä oo somessa olleskaan, mitä nyt tänne välillä vastailen.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Joulukoristeita.