Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
En vietä joulua, enkä juurikaan käytä alkoholia enää. Saunakaljan joskus harvoin juon, ehkä jouluna just.
Häh, farkut ja hupparihan on tyylikästä pukeutumista.
Mulle on tultu sanomaan, et eioo miehekästä pitää killuttimia korvissa. Vastasin vaan et oonkin aika naisellinen mies. Homoksikin on luultu useaan kertaan. Eipä tuo oo mitään haitannu.
Mulla maksaa uunin lämmitys puilla noin 24 senttii päivä. Sillä summalla ei sähköllä paljoo lämitellä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Enoo enää samallainen kusipää kun juodessa olin.