Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vanhat autot on parempi laatuisia kuin uudet. Ja niitä pystyy vielä itse korjaamaan ja osat saa halvalla vaikka motonetistä.
Miksi joku ostaa uuden auton vaikka olis rahaakin?
Minihame ja hiukset kinni, uuuhh kyllä on roisit leikit...
Sorbus tai carillo. Jos noita oppii juomaan, niin senjälkeen voi juoda mitä vaan...
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Niin, autoissa on paljon kuluvia osia joita joutuu vaihtamaan myös uudenpiin autoihin. Eikä esim jarruremottissa kauaa mene, jos tietää mitä tekee. Uudenpiin ei välttämättä voi itse tehdä jos tarvitaan vaikka erikois työkaluja yms.