The Joy
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen hississä tulossa ylhäältä alas ja keskivaiheilla hissi pysähtyi kerrokseen. Sieltä alkoi tunkea nainen hissiin. Sanoin, että nyt on nämä suositukset. Hän vain tunki hissiin. Yritin sanoa, että no minä voin sitten vaikka kävellä alas (vihje vihje). Hän vain, että aijaa ja minä siis poistuin hissistä ja kävelin lopun matkaa alas.
Meitä on moneen junaan.
Ei oo todellista! :DD
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Varmaankin mämmi ja osterit.