Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user IISAKSONNI

IISAKSONNI

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

16/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta minä olen omistaja, anna hampurilainen ilmaiseksi"

Hesburgerin kassalla.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

15/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo omistaja, omistajat on HAVAJILLA imemässä trooppisia juomia apinanpääkalloista. Ei täällä räkäisessä Suomessa

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

9/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolonoskopiassa saat täydellisen vastauksen.

Kamalia nää mainokset, menkää pois.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

3/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletin on kiva härveli, en pidä kuumasta, yöllä luukut auki ja auringon noustessa kiinni, ettei lämpö tuu sisään, pimennysverhot!

Ainahan voi veteen pulahtaa

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

13/54 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KARVAINEN! Varpaista päälakeen, selässä ei ole karvoja.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.