Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Herätyskelloni soi tänään sunnuntaina kello 7, kuten aina.
Samoin! Kohta töihin 😎
Kenenkäs kans mä oon, ku ei oo koskaan ollu ketään? 😄
Kyllä 🤩 Työpaita ollu päällä jo monta kertaa, ja saman kokoinen sopii, ku edellisinäkin kesinä 😎
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Se maksaa joka kutsuu, tiätysti! 🤩
Suomessa on sopimusvapaus. Koittakaa nyt saakeli ymmärtää tämä. Ei ole niin vaikeaa.
Ehei, mä kutsun, mä maksan, vaikka väkisin 😁
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Erittäin siniset 😃