-H-
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Hei kaikille!
Oon hetken seurannut sivusta keskusteluja, onnea plussanneille!
Omasta tilanteesta: meillä toisen lapsen yritys alkoi 11/2021 ja pidettiin "taukoa" aktiivisesta yrityksestä nyt maalis-huhtikuu. Ihmetys oli melkoinen kun sain haalean positiivisen tämän viikon alussa raskaustestiin. Testi viiva ei kuitenkaan vahvistunut ja tänään oli jo lähemmäs negatiivinen. Tiputteluvuotoa ollut nyt kolmisen päivää. Tyhjennys vuotoa ja uutta kiertoa siis odotellessa.. Eipä siis pitkälle pötkitty kun raskauslaskurin mukaan viikkoja olisi ollut vasta jotain 4+2.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Toukokuiset haamut/plussat oli kemiallisia. Mites tämä? Toiveajattelua vai haamujen haamu? Pahoittelut kuvan laadusta, en meinannut saada kunnollista kuvaa ollenkaan 😅