Fica
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Näköjään poistuu ketjut ja kommentit oikeen urakalla nyt.
Vastataan tähänkin nyt sitte et mieluiten tisseille, suuhun tai johonki mistä sen näkis tai tuntis. Tietysti sisäänki tuntuu hyvältä et riippuu vähä.
Naisena näitä, kun ei saa valita ja kysymyksessä kuitenki miehen orgasmi, ni mieshän se paikan valitsee. Mut siis JOS sais valita ni vaik ne tissit tai joku mistä näkis.N47
Mikä siinä näkemisessä on se juttu? Mitä laukeamisen jälkee? Levitätkö/leikitkö tuloksella? Mies mukana lopussa ja siivoamaan jälkensä nuolemalla?
Jaa-a, en tiiä mikä siinä näkemisessä on se juttu, mut katselu vaan on kiihottavaa.
Eipä tuu leikittyä tuloksella sen enempiä.
N47
Meinasin vastata tähän otsikon perusteella, mut kun luin ton aloituksen, ni ei pystyny ja alko tekemään mieli ylirajua pikapanoa :D
"Listaan muutamia asioita, jotka kaikki pitää täyttyä, jotta koen seksin hyväksi. Nää ei oo missään tärkeysjärjestyksessä."
"Jos moni asia näistä jää toistuvasti toteutumatta, multa loppuu halut, eikä mies tätä ymmärrä =("
On kyllä "outo" mies jos tota ei ymmärrä..
On pakko olla provo.
N47
No jos siitä miehestä tuntuu, et se jotenki satuttaa sua, jos pitäis purra tai sen mielestä liian rajusti puristella. Jos se ei tunne oloaan mukavaksi tehdessään sellaista, ni ei sekään ole hyvä, et väkisin pitäis.
Vie sekin fiilistä jos vastentahtoisesti tekee ja tuntuu itestä pahalta "satuttaa".
Pitäis varmaan yrittää löytää sellasia tapoja, mitkä miellyttäis molempia ja molemmat nauttis. Tietysti jos ei oo itelle vastenmielistä tai tunnu pahalle ni voihan/ pitäähän sellaisia tehdä toisen mieliksi jos tietää, et toinen tykkää. Mut ihan kaikkea ei vaan saa pelkästään oman mielen mukaan, ku kaks siinä harrastelee ja molempien nautinnosta kyse ja jos erilaiset mieltymykset.
Kysy siltä tuntuuko siitä pahalle tehdä sellasia ja jos ei ni sit voisit sanoo et olis kiva yllätys, jos tekis joskus niin oma-aloitteisesti.
Joillain miehillä saattaa olla kuulo vähän huono ja saattaa kestää hetki, ennenku asia menee ihan sinne perille, et suosittelen toistamaan muutamaan kertaan varmuudeksi :)
N47
Myös naisena pakko sanoa, et vaatteet/asusteet on A-luokan riski :)
Jos ostat omasta mielestäsi seksikästä ja vaimon mielestä ne ei olekaan mieleiset, on mahdollista, et vaimo aattelee, et mies onkin aina tykännyt jonkun muunlaisesta, kuin mihin itse on pukeutunut tai ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä riskejä olemassa. Jätä ne alkuun kauppaan suosiolla ellet ole ihan varma minkälaisesta vaimo tykkää. Korkeintaan jotkut alushousut ;)
Parempi on joku lelu tai pari ja vaikka sitä hierontaöljyä. Asusteista silmälaput vois olla jos haluut vaik yllättää :)
Niitä vaatteita voi sit myöhemmin vaik katsoa yhdessä nettikaupasta :)
N47