Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fica

Kommentit

18/25 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Kyllä siihen seksikkyyteen vaikuttaa niin paljon muutkin asiat kuin lihavuus tai laihuus. Ihan jo olemus, katse, eleet ym. Toisille vaikka puheääni tai tuoksu. Jos ihminen on sinut itsensä kanssa niin ei niillä ulkoisilla asioilla ole vaikutusta siihen etteikö olis seksikäs tai haluttava.

N47

14/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

No meillä on niin päin et mä kyl ottaisin ihan koska vaan, mut mies ei halua ja runkkaa yksin mielummin.

Nii en mäkään vierasta lähtis imemään ihan tosta vaan, ku taudit, et jos sulla ei oo vakikumppania ni en ihmettelis yhtään. Tuskin on siitä kiinni, et naiset ei haluais.

N47

No höh... ihan hölmö ukko sulla jos ei ymmärrä hyvän päälle... jos vielä nielet niin aina vain parempi ;)

No meitä on moneks ja kuka tykkää mistäkin. Toisia ei kiinnosta niin paljoa toisen halut eikä ole valmiita tekemään mitään sen eteen et halut pysyiskin yllä tai tuottamaan nautintoa toiselle, kuin vaan itse itselleen.

No elämä on valintoja.

N47

12/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on niin päin et mä kyl ottaisin ihan koska vaan, mut mies ei halua ja runkkaa yksin mielummin.

Nii en mäkään vierasta lähtis imemään ihan tosta vaan, ku taudit, et jos sulla ei oo vakikumppania ni en ihmettelis yhtään. Tuskin on siitä kiinni, et naiset ei haluais.

N47

119/124 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä miten naisen itsetunto on kiinni haluttavuudesta.

Miehen itsetunto perustuu yleensä omiin tekoihin ja saavutuksiin. Ei muiden ihmisten huomioon.

Itse en välitä mitä muut ajattelevat treenaan ja liikun pelkästään itseäni ja hyvinvointiani varten.

Ei se mulla ainakaan ole KIINNI miehen haluista, mutta kyllä se, että oma mies haluaisi seksiä kanssani tukisi itsetuntoa ihan pirusti. Onhan se hiton negatiivinen kohtaaminen kun itse olet innoissasi ja yrität lähestyä rakastasi ja saat pakit. Mun mies vielä antaa pakit tylysti ja syyllistäen. Hän on kyllä niin pska puoliso muutenkin, että kahtelen jo uutta kämppää mulle ja muksuille. Ja nythän mies alko esittää haluavansa. Jep... too little too late. Itse en oo torjunut ikinä enkä halua sellaista suhdetta. Muille kelvatkoon.

Joo ei ole miehen haluamisesta kiinni, mut miehen itsetuntoon riittää et sillä seisoo. Siis vaikka ei olis sitä yhteistä seksiä niin riittää et seisoo.

Meillä myös esittää et haluaa, mut runkkaa mielummin, ku siinä varmaan pääsee helpommalla. Ja siis tietenkin yksin, kun tietää et mä tykkäisin vaik katella.

Yhtenä päivänä päivånä oli menkat ku olis ollu seksiä, ni viikon runkkaa. Saattaa esittää et haluais mut eihä siitä sit tuu muuta ku jyystöä ja ni ei oikee houkuttele, ku näkee et ei kiinnosta.

Lähes seksitöntä mun mittapuulla on ollut useita vuosia ja esim eilen olisin ollut valmis panemaan jo ketä tahansa miestä kuka kohille sattuu. Å

En usko, et se olis haitannu edes miestä, kuhan vaan pääsee runkkaamaan yksin.

En tajuu tota yhtälöä et pitää esittää et kiinnostaa seksihommat ja sit ei muuten kiinnosta asiat yhtään kuitenkaan.

No addiktioita on monenlaisia.

Mut joo, miltä tuntuu? No toisaalta vähän jopa säälittävältä, et mies vissii luulee, et tämmönen jotenkin olis riittävää ja sit tässä vaan elellään.

N47

66/77 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kylmeni 47 ikävuoden kohdalla. Ei halua hormoonihoitoa, ei mee lääkäriin, ei mitään. Sanoo vain että nyt on se aika elämästä, että hoidetaan lapsenlapsia. Leivotaan pullaa, lihotaan, ommellaan vaatteita, jne,jne.

Pukeutuukin kuin mummot jo. Ennen hän oli naisellinen nainen kaikkineen. Ei enään.

Itse huolehdi kunnosta ja terveydestä, olen elämähalua täysi. En voisi kuvitellakaan istuvani keinutuoliin telkkaria katselemaan, odottamaan kuolemaa.

Seksiä meillä oli viimeksi n. Vuosi sitten. Tästä alkaa tulemaan jo parisuhdeongelma. Jos koitan puhua asioista, hän vain suuttuu minulle.

No nyt mäkin pääsin vihdoin ääneståmääm tähän, kun mullakin on vaihdevuosioireita :) Valitsin ton "Sama kuin ennen" En oo huomannu haluihin mitään muutoksia suuntaan tai toiseen.

Tuli mieleen tästä vaihdevuosissa olevan naisen miehen kommentista, onpa kiva kuulla, et mies kuitenkin yrittää puhua asioista ja yrittää saada tilanteen korjaantumaan ja vaimon lääkäriin.

Harmi jos vaimo siitä suuttuu.

Mä oon kanssa 47 vuotias ja mulla on kyllä jo lääkäriaika varattuna hormonihoidon aloitukseen, mutta kun kerroin miehelle et mulla on oireita ni alkoi se "No joopa joo, niin varmaan joo, älä ny viitti"- vähättely ja puhe, kuinka luonto on tarkoittanut, et hormonit vähenee vanhetessa ja eihän niitä ennenkään otettu.

Sama vissiin jos tulis syöpä ni kuka nyt kemoterapiaan tai leikkaukseen menis ku siihen kuoltiin ennenkin, kun luonto on tarkoittanut jos se siihen ihmiseen on sairaus iskenyt.

Eli mun taas pitäis istua miehen mielestä kiikkutuolissa ja kärsiä fyysisiä oireita ja odottaa niiden pahenemista ja pahimmassa tapauksessahan ne voivat kestää kymmenen vuottakin tai yli.

Ainoa asia, mikä miehelle sit tuli mieleen hetken päästä oli, et mitenhän tää nyt vaikuttaa seksihaluihin. Fyysisillä oireilla tms ei niin väliä, mut sit paniikki et seksihalut tosiaan saattaakin muuttua. En tiedä pitäiskö olla otettu vai vittuuntunut kysymyksestä, joka tulee mieheltä, kuka ei kymmeneen vuoteen ole ollut kiinnostunut mun haluista ja oon ollut ilman seksiä (tai liian vähän seksiä) vuosikausia eikä ole tehnyt asialle silloin mitään itse eikä aloitteita tai osoittanut kiinnostusta minkäänlaista. Pitäiskö tohon nyt sanoa, et "olisit aikaanan pannu, kun kiinnostusta vielä olis riittänyt"

Tai, et eikö se luonto tarkoita, et lisääntymiskyvyn loppumisen jälkeen halutkin vähenee.

Miehellä itselläänkin on hormonikorvaushoito ja hänelle aiheutuneet hormonivajeen oireet kyllä on vakavasti otettavia asioita, mutta ei tietenkään verrattavista naisten hormonivajeeseen ja sen aiheuttamiin ("olemattomiin, kuviteltuihin") fyysisiin oireisiin.

Pullaa oon kyllä leiponut jo vuosia, mut nykysin ei enää oikeen kiinnosta. Katotaan vaikuttaako hormonit pullanleivontahaluihin :)

N47

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.