Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fica

Kommentit

34/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko peppuseksiä rakastavat naiset, vain pornon luoma myytti?

Kun näistä asioista puhutaan palstalla, tulee vastaukseksi kymmenen miesten vastausta. Jokainen väittää vaimonsa/tyttöystävänsä nauttivan ja saavan multiorkkuja pepusta.

Kuulostaa vaan epätavaiselta biologian suhteen, että saisi enemmän nautintoa pepusta."

-Ei ole kyllä pornon luoma myytti. En minäkään siitä enemmän nautintoa saa pelkästään, mutta kyllä se oikeesti voimistaa tunnetta aika paljon, jos vaikka hieroo klitorista ja/tai dildottaa ja samalla työntelee munalla tai sormella peppua . Enkä usko et se on mitenkään epätavallista.

"Toisekseen, jos naisena nautit peppuseksistä oikeasti, niin lisääkö se halua koskea miehen peppuun?"

Mä haluan kyllä koskea miehen peppuun, mutta en usko et sillä on mitään tekemistä sen kanssa, et mä itse haluaisin peppuun jotain. Et ei se sitä halua lisää.

Kyllä se halu tulee siitä, et saa tuottaa nautintoa toiselle ja se kiihottaa itseä myös.

N47

27/110 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ID glide natural feel

Paras

167/190 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa. Se on hyvin kannattavaa.

Loukkaantumisessa ei koskaan menetä mitään. Jos joku huomauttaa, että se ei ollut loukkaus, niin voit aina loukkaantua siitä että sulla ON OIKEUS loukkaantua ihan mistä sua itse huvittaa. Ei voi hävitä tätä peliä.

Kyllä ehdottomasti. Ja muista myös feministinen näkökanta, koska esineellistäminen.

N47

16/20 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää nykynuoriso kyllä.... Ennen koskettiin pillua, nykyään mennään vulvan kautta vaginaan. Ja sitten ei kuitenkaan osata lukea tyttöystävän reaktiota jatkosta?? Ei ihme että meidän syntyvyys laskee.

Älä fabu urvella!

Minä täällä olen vulvasta puhunut.

M48, mies

M48, vulvajauhaja

OT

Moi!

Pitäis ihan oma loukkaantumis-aloitus tehdä tästä vulva-jauhannasta :D Hirveesti tuntuu häiritsevän porukkaa 😅

N47

17/39 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.vauva.fi/comment/63929644#comment-63929644

N47 kiteytti:

Seksi-osion perusneuvojen kertaus paikallaan.

Tutut neljä vaihtoehtoa kaikille muillekin samassa tilanteessa oleville sukupuolesta riippumatta:

1. Sopeudu tilanteeseen.

2. Jos et voi sopeutua tilanteeseen, hae seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman.

3. Jos et sopeudu tilanteeseen, etkä halua hakea seksiä muualta, eroa.

4. Jos eroaminenkaan ei miellytä, palaa takaisin kohtaan yksi ja aloita alusta.

Jatka niin kauan kunnes löydät mielestäsi vähiten huonon vaihtoehdon ja toteuta se. Muita vaihtoehtoja ei nimittäin ole.

Miksi jankata joka ketjuun tätä samaa litaniaa? Täällä voi myös keskustella aiheesta, jolloin siihen voi saada uutta näkökulmaa.

Siksi, koska tuossa on vaihtoehdot.

Kerro toki jokin uusi näkökulma, jos sulla sellainen on.

No tuo ykkösvaihtoehtohan tuossa on se mikä niitä näkökulmia ja ajatuksia kaipaa, miten sopeutua kun liitossa on muuta hyvää niin paljon ettei halua heittää sitä hukkaan? Tämän listan copypasteajilla ajatus ehkä on että sopeutuminen on jotakin selibaatin, murjottamisen ja seksipalstalla valittamisen välimaastosta, mutta oikeastihan siinä on paljonkin eri vaihtoehtoja. Miten purkaa sitä seksuaalienergiaa, joka jää yli liian harvoista seksikerroista? Voiko opetella saamaan niin paljon itsetyydytyksestä, että se riittää? Minkälaisia kompromisseja ihmiset ovat samassa tilanteessa tehneet? Miten olette saaneet puolison uudelleen syttymään?

Kakkoskohta on minusta vain yksi mahdollinen ratkaisu ykköskohdan kysymykseen ja tämän listan esittäminen kaikenkattavana ratkaisukaavana on turhaa yksinkertaistamista ja ehkä haluttomuutta tai pelkoa pohtia vaikeampia asioita.

Joo kyllä kohta 1. sisältää paljon vaihtoehtoja, miten sopeutua tilanteeseen, itse valitsee keinot ja kakkoskohta nimenomaan on vaihtoehto sille, jos et oikein meinaa sopeutua.

Mutta se on aikalailla tiivistetty ja yksinkertaistettu ratkaisukaava.

Toki nuo kaikki vaihtoehdot sisältää jokainen aika paljon pohtimista, miten vaihtoehto toteutetaan käytännössä.

Se menee tolla kaavalla ja se ei tarkoita sitä, että olisi jotenkin haluttomuutta pohtia vaihtoehtoja tai pelkäisi pohtia vaikeampia asioita.

Tuo kaavahan nimenomaan on vaikeiden asioiden pohtimista ja valintojen tekemistä ja puntarointia niiden välillä.

Se vaan menee just noin. Se toistetaan täällä useasti ja syy toistolle on se, että joku lukija ei välttämättä sitä ole ennen nähnyt eikä tämä totuus ole tullut hänelle itselleen mieleen.

Valitkaa siitä mieleinen.

Tuo ap:n meininki on niin taas mun mielestä niin älytöntä, että en tällä kertaa jaksa edes pohtia asiaa enempää.

N47

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.