Fica
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vaikka tässä ketjussa miehet ovat päättäneet, että naisella ei ole tuntoa ja, että se ei voi tuntua miltään ja, että kuka muuta väittää, on hänellä väärä lääkitys ja munan kootkin on jo määritelty, mikä tuntuu mikä ei, niin silti vastaan, että MUN mielestä se tuntuu tosi hyvälle ja sen munan kyllä tuntee tosi hyvin ja siitä saa kyllä nautintoa.
N47
Kiitos että joku vaihteeksi kertoo miltä ITSESTÄ tuntuu! Ihan raikas tuulahdus, pienistä piikittelyistä huolimatta...
Joo ihan piti kertoa miltä ITSESTÄ tuntuu, kun en edusta kaikkia naisia enkä niiden mielipiteitäkään. Ja aloituksessa kysyttiin et miltä tuntuu pimpissä ja koska sellaisen omistan, voin kertoa OMAKOHTAISEN kokemuksen tuntemuksista.
Laitoin varmuudeksi isolla MUN-sanan, koska päättelin vuosien kokemuksella täällä, että siihenkin takerrutaan ja edustan samalla koko maailman naisten mielipiteet ja mun takia haukutaan KAIKKI "vauvanaiset" ;)
N47
Vaikka tässä ketjussa miehet ovat päättäneet, että naisella ei ole tuntoa ja, että se ei voi tuntua miltään ja, että kuka muuta väittää, on hänellä väärä lääkitys ja munan kootkin on jo määritelty, mikä tuntuu mikä ei, niin silti vastaan, että MUN mielestä se tuntuu tosi hyvälle ja sen munan kyllä tuntee tosi hyvin ja siitä saa kyllä nautintoa.
N47
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon kuuluu, että miehet ovat syyllisiä kaikkeen naisten heikkouteen ja osaamattomuuteen. Naisten ansiota taas on miesten saavutukset ja osaaminen.
Tasa-arvoon kuuluu trollata ja provoilla jokaikisessä aloituksessa tasapuolisesti.
Mitään ketjua unohtamatta.N47
Kyllähän tämä on totta, jos esimerkiksi naistutkimusta, joka on tärkeä tieteenhaara, lukee. Miehet ovat orjalaivojen tervasta asti pilanneet naisten elämän, joten nyt on naisten oikeus tuoda esiin kaikki epäkohdat (eli mies) elämässään. Et suhtautuisi asiaan noin kyynisesti. Kyllä sinussakin piilee tämä ajattelutapa, vaikka yrität "hyvä jätkä"-tyylisesti kirjoittaa.
Kaikki. Kaikki miehet ja kaikki naiset.
Toivottavasti aurinko paistaa mustavalkoisessa maailmassasi.
N47
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Ei täällä saa puhua taivaallisen hyvästä seksistä. Saatte bannit kohta kaikki :D
Kuuluu haukkua vaan nettipornorunkkarit, vauva-naiset, vulva-sanan käyttäjät, feministit ja incelit.
Valittaa saa myös seksinpuutteesta sukupuolesta riippumatta. Selvitämme asian tuotapikaa julkaisemalla neljän kohdan ratkaisulistan.Mutta, että panoystävä. Se on jo liikaa.
N47
Kuka puhuu?
Muuten olen sitä mieltä että parisuhde kannattaa perustaa nimenomaan toimivan seksin perusteella.
- Omalla kohdallani kihlakorut ovat puolisoni lävistetyssä vulvassa ;)Ai kuka puhuu taivaallisen hyvästä seksistä? No porukka siinä poistetussa panoystävä-ketjussa. Kauheeta ihan tollanen liika positiivisuus ja toimiva seksi.
Alkaa paineet tasaantua, kun mainitsit kuitenkin vulvan ;)N47
Olihan tuossa ketjussa, jonka palautin Googlen välimuistista, paljon silkkaa sontaakin.
XU:ta ehdotin ap:lle myös - joko Fica on siellä, muiden seksipositiivisten vulvanystävien tavoin?
En ole. Mä pysyttelen täällä tutulla seksipalstalla vaan kommentoimassa nimimerkin takaa mielentilasta riippuen mitä milloinkin.
Välillä jopa positiivisena :)N47
Aivan, aivan.
On xu:ssakin keskustelupalstat, paljon virikkeellisemmät toki ja trollivapaat.Trollit, nuo elämämme suolat. Mikään ei ole niin ihanaa, kuin provosoitua Vauvan seksipalstalla ;)
Kiitos rekrytointiyrityksestä, mutta kahda en vaihda: Vauvan seksipalsta ja mikähän se toinen olis :)
N47
Bdsm-baarin käyttäjätunnusta et vaihda?
No joo, ei se ollut se toinen mitä en vaihda. Se vaan oli sellanen sanonta enkä sit keksiny toista.
N47
Sori, mutta sun kaltaisilta inceliltä vivahtavilta persoonilta vaaditaan paljon enemmän. Keep trying! Tsemppiä!
N47