Fica
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Samoin haluan normaalin miehen!!! Olen täysin kyllästynyt noihin pornonmatkijiin!!!
Oot varmaan vaan provo, mut kaksi sanaa tossa kirjoituksessa hyppäsi silmille. Normaali ja pornonmatkija.
Meinaatko tosissaan et, joku pyytää nuolemaan per.settä ihan vaan sen takia, kun on pornossa sitä nähnyt ja vaikka kuinka tuntuis vastenmieliseltä, ni sitä vaan pitää tehdä, ku pornoteollisuus?
Normaali mieskö ei voi tykätä siitä ja se ei voi "normaalista" miehestä tuntua hyvälle?
Eikö luulis olevan aika normaalia, et tekee mikä hyvälle tuntuu.
Tiesitkö, et nuoltu on jo ammoisina aikoina parisentuhatta vuottakin sitten, ennen pornovideoiden keksimistä? Ja silloinkin sitä on tehty sen takia, et joku on halunnu.
Onnea vaan "normaalin" miehen etsintään. Toivottavasti löydät kaltaisesi, ettei tule pettymyksiä. Kummallekaan.
Onneksi nää nykyajan "nuoremmat" miehet on jo vähän avarakatseisempia.
N47
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelin henki ole se, että mies osoittaa halukkuuttaan ja tekee aloitteita. Nainen sitten päättää milloin hanelle sopii ja halut on tapissa.
Kuten jo aiemmin kerroin, että vaimoni tehnyt aina varsinaiset aloitteet milloin halunnut seksiä. Mutta hänen seksihalunsa ja kullinhimo on riippunnut täysin siitä, että on tuntenut itsensä rakastetuksi ja tuntenut/ kuullut, että minulla on kova panetus ja pillun ikävä. Niistä ja vaativana näyttäytyvästä kullista on pillun kostuminen ollut kiinni. Vaikka vaimo on miten tehnyt aloitteet niin kyllä himot on pitänyt herättää. Ei ne itsestään herää kellekään. Miehen pitää tehdä montakin asiaa oikein, jotta nainen syttyy ja hoitaa homma kotiin jos haluaa onnistua toisenkin kerran.
Noin se just menee. Ja jos ei mene, niin aivan turha ootella, et nainen tekis alotetta. Sitä päivää ei tule.
N47
No mitäpä luulet. Ei nyt äkkiseltään muisti riitå ees niin pitkälle 😅
N47
M30 kirjoitti:
Haluaisin todella paljon kokea tämän. Puhetta on ollut monesti vaimon kanssa ja on hän sanonut, että olisi mahdollista "joskus". Sitä nyt odottelen milloinka planeetat ja teenlehdet ovat kohdillaan.
:D
Nyt on laskeva kuu ja planeetoista toukokuussa Venus nousee iltataivaalla ylemmäs samalla kun Mars vajoaa alemmas.
Jos teetä satut tarjoilemaan ni muista tarpeeksi pitkä haudutusaika ja varmista et ne teen silput vajoaa ihan pohjalle. Ei oo hyvä enne jos niitä jää siihen teeveteen lillummaan.
Toivottavasti tärppää ja jos ei ni ei oo kauaa enää nousevaan kuuhunkaan :)
N47
Onneksi :)
N47