Fica
Kommentit
tyhjänSAApyytämäti kirjoitti:
Onko tämä tälläinen sitten kenelle se "pyyntö" ja kenelle sitten se "sääntö"? Kuulostaa kovin kummalta..
Mitä et ymmärtänyt? Mikä on kummallista?
Sekava on tuo sinun kysymyskin.
Aloituksessa lukee "seksiin on SUOSTUTTAVA kun toinen sitä pyytää" ja se on se YHTEINEN SÄÄNTÖ.
Eli SÄÄNTÖ, jossa toinen suostuu seksiin, kun toinen sitä PYYTÄÄ.
pyyntö ja sääntö on eri asia. Rautalangasta: Sääntö, joka on yhteisesti sovittu ETUKÄTEEN, että jos toinen PYYTÄÄ niin suostutaan vaikkei itellä tekis niin kovasti mielikään aluksi.
Mikä siinä kuulostaa kummalta?
N47
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
"Meillä on sääntö puolison kanssa että seksiin on SUOSTUTTAVA kun toinen sitä pyytää
Ei ole ollut narinoita mistään seksuaalivieteistä tai libidoista, kun hoidetaan homma loppuun aina silloin kun toista haluttaa. Tällainen kohteliaisuus- ja huomaavaisuussääntö vie pitkälle :)"Joo siitä ei puutu enää, kuin se puhdas halu ja himo, joka on olennainen osa seksiä.
Tuollaisesta suorittamisesta tulee lopulta pakkopullaa ja molemmat tai ainakin toinen kyllästyy.
Ellei sit molemmat satu haluamaan samaan aikaan.
Ei todellakaan vie pitkälle toi.Multa menee ainaki fiilikset jos joutuu ite ehottamaan. Mies ei tee sitä kyllä, vaikka pyytäis ehottamaan sillon, jos sattuis mieli tekemään.
Joo, ei mies kieltäydy, mut onks se sit kivaa jos ei haluukaan ja siihen vaan suostuu?
N47
Ymmärsinkö nyt ihan oikein. Sulla tekee mieli mutta menee fiilikset, jos joudut itse ehdottelemaan seksiä?
Mies ei ehdottele ja sulle menee fiilikset. Onko teillä seksiä silloin ollenkaan?
On seksiä, mutta liian vähän. Silloin jos mä esim kysyn et olisko mahollisesti seksihommia ja jos mulla ei mee fiilikset ni sillon on seksiä.
Mies ei ehottele ja meneehän siinä fiilikset, jos kerta toista ei kiinnosta eikä mitään seksiin viittaavaakaan.
Enemmän tulee seksiehotuksia jossain messengerissä ku kotona ni onhan se vähän joo säälittävää jos jotkut randomit on enemmän kiinnostuneita ku kotona.
Eli ymmärsit joo.
N47
Ainoastaan herää kysymys, miksi sama aloitus viikosta toiseen vaikka juttua voisi jatkaa edellisiin aloituksiin loputtomasti.
Terapiaa on suositeltu, mutta ei kelpaa, kun ne terapeutitkin pilaa kuulemma elämän. Osataan jo ulkoa tämä.
Ihmiset vaan on erilaisia. Jos joku on ku.sipää niin kaikki ei ole ku.sipäitä. Niin se menee varmaan polyamoristenkin kohdalla.
N47
Jo yheksän vuotta tää on jaksanut aina aika ajoin naurattaa :D
Kiva, et joku muistaa aina nostaa tän.
N47
Tai naisen tarpeet edellä, kun paljon on myös miehiä prostituutioalalla.
Seksityö ja parisuhdeseksi on edelleen eri asioita.
Sit tuli mieleen, et miten se pillu kostuu, jos esim. olet kaupan myyjä ja palvelet asiakasta?
Sattuuko kauppaan koskaan ilkeää/vaikeaa/vitt.umaista asiakasta, jolle ei kelpaa mikään?
Kiihotutko ja kostutko aina, kun asiakas tulee kaupan ovesta sisään?
Onko sinulla koskaan tunnetta töissä, että "olipa paska päivä" ja "en tekisi tätä ikinä päivääkään, jos saisin lottovoiton"?
Oletko kaikki päivät kiihottuneena töissä?
Käytkö töissä silkasta kiihottumisen tunteesta vai rahan takia?
Oletko valmis palvelemaan asiakasta, kun hän tulee luoksesi ja etsimään hänelle hyllystä esim sopivankokoiset kengät ihan vaan sen takia, että sinä olet töissä ja sinulle maksetaan siitä palkkaa ilman, että kiihotut siitä?
Leikkaatko kampaajana hiukset asiakkaan toiveen mukaan vain sen takia, kun hän haluaa sellaiset, maksaa siitä ja nauttii istua tuolissasi?
En tiiä, asioita voi katsoa monelta kantilta.
N47
P.s. Mitä väliä sillä muuten on, ketä sun mies pannut ennen sinua ja onko siitä maksettu vai ei?
Sillä miehellä on saattanut olla joskus vaikka rumat hiuksetki jos on maksanut huonolle kampaajalle. Mihin nää asiat vaikuttaa nykyelämässä?