Fica
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Eheytyshoidot ovat perustuslaissa ja kansainvälisissä sopimuksissa turvattujen ihmisoikeuksien vastaisia.
Onneksi.
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole parannettavissa ja korjattavissa. Eheytyshoidot ovat uskomustiedettä, eikä perustu mihinkään eikä syntymässä saatua seksuaali-identiteettiä voi muuttaa. Miksi edes pitäisi?
Eheytyshoidot aiheuttavat pitkäaikaista haittaa ihmisen mielenterveydelle. Eheytyshoitojen myötä identiteettiään pohtivat tai identiteettinsä kanssa painiskelevat jäävät ilman asianmukaista tietoa ja tukea, eivätkä voi toteuttaa perusoikeuksiaan.
Huoltajat voivat aiheuttaa lasten kehitykselle ja mielenterveydelle vakavia haittoja pakottamalla tai painostamalla nämä eheytyshoitoihin.
Ehdottomasti olisi voitu kriminalisoida jo aikojen alussa eikä sellaista tarvitsisi edes miettiä, voiko tällaisen kieltää.
Sexpo tekee tärkeää työtä.
Sulle taas on sanottu monta kertaa, että asiat lähtee itsensä hyväksymisestä ja siihen auttaa mm terapia.N47
Sexpo tuhosi paskapuheillaan elämäni. Miten vaikea sitä on ymmärtää. Ja sitä etteivät ota minkäänlaista vastuuta teoistaan. Ne ei tee muuta kuin pakkosyöttävät omia sairaita näkemyksiään ihmisille, ilman minkäänlaista kritiikin hiventä. Ei ole mitään merkitystä minkälaista tuhoa saavat aikaan, kun ovat omasta mielestään oikeassa.
Joku sanoo sulle hyppää kaivoon ja sähän hyppäät?
Jokainen tekee valintamsa itse ja niistä on turha muita syytellä ja katkeroitua ja haukkua koko yhteiskuntaa suunnilleen sen takia.
Oot tehny virheitä ja that's it. Siitä vaan terapiaan ja eteen päin.
Maksusitoumus on olemassa jos yhtään viitsii nähdä asioiden eteen vaivaa.
Koko maailma ei ole paska jos sä itse olet tehnyt vääriä valintoja. Kaikki varmaan joskus on.N47
Ei suinkaan. He sanoivat ettei minussa ole mitään vikaa ja että suhde kannattaa avata, jokaisella kun on oikeis toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Kyllä joo, oikeus ehkä, mutta mahdollisuutta ei. Toista se on niille sexpon polytädeille, jotka saa munaa joka suunnasta sormia napsauttamalla.
Ja miten vaikea on uskoa että minulla ei ole mahdollisuutta edes maksusitoumukseen enää, koska sexpon temppujen takia karenssi päällä.
Ja miten vaikea on käsittää että virheitä tekee kaikki, tuollaisen järjestön ohjeiden seurauksena tehtyjä peruuttamattomia virheitä ei. Minäkään en olisi tehnyt, jos sinne en olisi mennyt.
Jokaisella on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Se on totta.
Suhteen avaamiseen tarvitaan kaksi ja molempien suostumus. Sitäkään ei tee Sexpo, vaan puolisot keskenään. Rahojakaan ei vie Sexpo. Terapiaan on mahdollista päästä kunnalliselle puolelle. Kannattaa kokeilla psykiatrista puolta myös.
Mulla ei ole enempää sanottavaa tähän. Sä tarviit oikeesti ammattiapua ja toivottavasti sitä saat.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahatkinko se Sexpo sulta vei?
Jatkokertomuksen uudet käänteetKyllä vei. Niiden neuvojen seurauksena tuli ero ja yksi polyamorinen hyväksikäyttäjä (sexpon kouluttama). Talous meni, kiitos Sexpo.
Sexpo vei rahat, perheen, mielenterveyden ja itse et ole tehnyt näiden menettämiseksi yhtään mitään?
Yhtään valintaa näiden eteen ei tullut sinulta itseltäsi?
N47
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Eheytyshoidot ovat perustuslaissa ja kansainvälisissä sopimuksissa turvattujen ihmisoikeuksien vastaisia.
Onneksi.
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole parannettavissa ja korjattavissa. Eheytyshoidot ovat uskomustiedettä, eikä perustu mihinkään eikä syntymässä saatua seksuaali-identiteettiä voi muuttaa. Miksi edes pitäisi?
Eheytyshoidot aiheuttavat pitkäaikaista haittaa ihmisen mielenterveydelle. Eheytyshoitojen myötä identiteettiään pohtivat tai identiteettinsä kanssa painiskelevat jäävät ilman asianmukaista tietoa ja tukea, eivätkä voi toteuttaa perusoikeuksiaan.
Huoltajat voivat aiheuttaa lasten kehitykselle ja mielenterveydelle vakavia haittoja pakottamalla tai painostamalla nämä eheytyshoitoihin.
Ehdottomasti olisi voitu kriminalisoida jo aikojen alussa eikä sellaista tarvitsisi edes miettiä, voiko tällaisen kieltää.
Sexpo tekee tärkeää työtä.
Sulle taas on sanottu monta kertaa, että asiat lähtee itsensä hyväksymisestä ja siihen auttaa mm terapia.N47
Sexpo tuhosi paskapuheillaan elämäni. Miten vaikea sitä on ymmärtää. Ja sitä etteivät ota minkäänlaista vastuuta teoistaan. Ne ei tee muuta kuin pakkosyöttävät omia sairaita näkemyksiään ihmisille, ilman minkäänlaista kritiikin hiventä. Ei ole mitään merkitystä minkälaista tuhoa saavat aikaan, kun ovat omasta mielestään oikeassa.
Joku sanoo sulle hyppää kaivoon ja sähän hyppäät?
Jokainen tekee valintamsa itse ja niistä on turha muita syytellä ja katkeroitua ja haukkua koko yhteiskuntaa suunnilleen sen takia.
Oot tehny virheitä ja that's it. Siitä vaan terapiaan ja eteen päin.
Maksusitoumus on olemassa jos yhtään viitsii nähdä asioiden eteen vaivaa.
Koko maailma ei ole paska jos sä itse olet tehnyt vääriä valintoja. Kaikki varmaan joskus on.
N47
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Eheytyshoidot ovat perustuslaissa ja kansainvälisissä sopimuksissa turvattujen ihmisoikeuksien vastaisia.
Onneksi.
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole parannettavissa ja korjattavissa. Eheytyshoidot ovat uskomustiedettä, eikä perustu mihinkään eikä syntymässä saatua seksuaali-identiteettiä voi muuttaa. Miksi edes pitäisi?
Eheytyshoidot aiheuttavat pitkäaikaista haittaa ihmisen mielenterveydelle. Eheytyshoitojen myötä identiteettiään pohtivat tai identiteettinsä kanssa painiskelevat jäävät ilman asianmukaista tietoa ja tukea, eivätkä voi toteuttaa perusoikeuksiaan.
Huoltajat voivat aiheuttaa lasten kehitykselle ja mielenterveydelle vakavia haittoja pakottamalla tai painostamalla nämä eheytyshoitoihin.
Ehdottomasti olisi voitu kriminalisoida jo aikojen alussa eikä sellaista tarvitsisi edes miettiä, voiko tällaisen kieltää.
Sexpo tekee tärkeää työtä.
Sulle taas on sanottu monta kertaa, että asiat lähtee itsensä hyväksymisestä ja siihen auttaa mm terapia.N47
Sexpo tuhosi paskapuheillaan elämäni. Miten vaikea sitä on ymmärtää. Ja sitä etteivät ota minkäänlaista vastuuta teoistaan. Ne ei tee muuta kuin pakkosyöttävät omia sairaita näkemyksiään ihmisille, ilman minkäänlaista kritiikin hiventä. Ei ole mitään merkitystä minkälaista tuhoa saavat aikaan, kun ovat omasta mielestään oikeassa.
No valtapelin aloittaminen "toimii" varmasti siihen, että saat jatkossa juuri sellaista seksiä kuin haluat..
Mites "kesäprojektin" aikana, montako kertaa kerroit mitä haluaisit vai lukeeko vaimo sujuvasti ajatukset?
Aloitetaan projekteja ja pelejä ja puoliso lukee niistä ajatukset?
Vähän, kun tässä mietin niin saattaa olla, et tunnistan samoja piirteitä, kun yhdessä tuntemassani miehessä.
Onneksi olette valinneet puolisonne ajatuksenlukutaidon perusteella. Kyllä se siitä selviää ennen pitkää.
Ap:lle tonne ekalle sivulle vastaan siitä, ku puhui, et suuseksiä haluis antaa vaimolle, mut vaimo ei oikeen lämpene tai menee vaikeeks, et kokeile astetta määrätietoisempaa vaihtoehtoa, et sanot sille et haluut ihan hirveesti tehdä näin ja näytät ja alotat hommat tai et sano mitään vaan alotat vaan. Tietysti lopetat jos se ei siltikään ole ookoo ja ihan kauheeta vaimon mielestä :)
Mitä en kyllä usko ;)
N47