Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

11/37 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea filosofoimaan aiheesta kärsimys. Mitä kärsimys on? Mistä kärsimys perimmäisesti johtuu? Onko sillä tarkoitus? Onko kärsimys aina jollain tavalla osa ihmiselämää?

Älä kuitenkaan kiinny liikaa masennukseen. Filosofin mieli on aina avoin uusille oivalluksille ja tavoille olla olemassa.

41/49 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen parin viikon yöunieni tuntimäärien keskiarvo on 6,75, joka on hyvä. Tuntimäärät vaihtelevat välillä 4,5 - 9. Olen merkinnyt yöunien määrät ylös, joten pystyin laskemaan keskiarvon. En käytä mitään älykelloa, vaan ihan itse aamulla lasken kauanko nukuin. Lasken alakanttiin eli jos en ole varma nukuinko 7 h vai 6,5 h, merkitsen ylös 6,5.

12/12 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta toivon aina ettei ketään ihmisiä tule vastaan.

Kellareissa on tosiaan ihana tuoksu, viileänä hohkaavan kivinen ja mineraalimainen. Lapsena aina tarjouduin hakemaan äidilleni perunoita kerrostalomme häkkivarastosta (perheemme säilytti siellä isoa säkillistä), että pääsin nuuhkimaan sitä tuoksua.

25/46 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ainakin periaatteessa aiheellinen pelko. Maailmalla on ollut tapauksia joissa pähkinäallerginen on saanut henkeä uhkaavan allergisen reaktion siitä kun lähellä oleva on avannut pähkinäpussin ja siitä on leijaillut hiukkasia suoraan allergisen hengitysteihin.

Opettaisin lasta käyttämään maskia sellaisissa tiloissa joissa tuntemattomat syövät eväitä. Ymmärtääkseni joissain lentokoneissa pähkinät on ihan kielletty eväinä tai ainakin kiellosta on puhuttu.

Siitä tuskin on haittaa jos vierustoveri syö kypsää ruokaa jossa on käytetty pähkinöitä (koska siitä ei irtoa hiukkasia)?

9/95 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Jäisin sairaana pois. Sairaushan se esiintymiskammokin on, joten ei tarvitsisi edes narrata.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.