Faith
Kommentit
Itsestään selväähän tuon nyt pitäisi olla että tutkimuksissa havaitut tilastolliset ilmiöt eivät koske kaikkia. Harmi että kaikesta ahdistutaan / uutisoidaan ahdistuttavan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitsekaan ymmärtää. Monille ihmisille kauneus on itseisarvo itsessään eikä hintalapulla ole väliä. Jokainen tietty viihtyy sellaisessa miljöössä mikä omaa silmää miellyttää (esim. itselleni skandinaavinen tyyli), mutta onhan se nyt eri asia herätä joka aamu tuollaiseen kauniiseen todellisuuteen tai tulla sellaiseen pitkän reissun jälkeen kotiiin, vrt. johonkin röttelöön jossa on vain halvimmat kirpparilta roudatut tavarat.
Toisekseen, nekin voivat olla sijoituksia. Ei jotain 1700-luvun hopeasepän tekemää hienoa kullattua emalirasiaa enää saa millään muulla kuin aikakoneella roudattua 2020-luvulle. Ne ovat todella harvinaisia yksittäiskappaleita ja portteja menneisyyteen. Osaan arvostaa niitä itse vaikkei oma asuntoni ole klassisen tyylisuunnan mukainen (eikä mulla olisi sellaiseen varaakaan).
Olen ostanut klassisia arvokkaita maalauksia laadukkaina taidejulisteina ja lasittanut ja kehystänyt ne kotini seinille. Näin minun ei ole tarvinnut maksaa niistä maltaita ja voin silti nauttia kauniista maalaustaiteesta jatkuvasti. Mm. Posterlounge-verkkokaupassa on valtava valikoima taidejulisteita, myös klassikkomaalauksista.
Minulla on myös joitain lahjakkaiden läheisteni tekemiä maalauksia kotonani.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei vielä ihan joululta tunnu, mutta jouluiselta hieman nyt kun tuli lunta.
Olen aina rakastanut päivää jolloin sataa ensilumi. Siinä on jotain juhlallista, tunnelmallista ja lohdullista. Luminen maisema on kaunis.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Säännöllinen ateriarytmi. Lisätyn sokerin vähentäminen jos makeaa nyt kuluu paljon. Kuituja runsaasti sekä riittävästi vettä. Joka aamu tai ilta iso lautasellinen joko kaura- tai ruishiutalepuuroa marjojen kanssa on hyvä. Päivittäinen liikunta auttaa vatsaa toimimaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luin Juuret loppuun ja aloitin Ruth Waren Lukitut ovet. Olen odottanut että pääsen tämän äärelle. Alku on lupaava.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/