Faith
Kommentit
Teen aina tähtitortut vain veistä käyttäen, ja niistä tulee siistejä ja kauniita. Neliön joka kulmaan parin sentin viilto, ja joka toinen kulma taitetaan keskelle, sitten voitelu ja lopuksi päälle luumuhillosilmä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Se että jakaa puhelimella ihan usb-piuhan kautta nettiyhteyttä läppäriin, jolloin puhelin on useita tunteja jatkuvassa latauksessa, ei vahingoita puhelimen akkua ollenkaan. Päinvastoin, akku vaikuttaa sen myötä muuttuvan jopa kestävämmäksi. Ilmeisesti "hidas lataus" -toiminto, joka puhelimessa tuolloin aktivoituu, on hyväksi akulle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Teen huomenna kikherneistä kasvispihvejä, jotka syön perunamuusin ja valkosipulisen kermaviilikastikkeen kanssa.
Viime viikonloppuna tein lämminsavulohipastaa, johon laitoin kasviksia sekä kerman sijaan kaurakermaa.
Esimerkiksi nämä ovat tosi hyviä ruokia, jotka ovat suositusten mukaisia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sattumalta olin jo tämän vuoden alussa, siis puoli vuotta ennen tätä suositusten päivitystä, muuttanut omaa ruokavaliotani kasvis- ja kalapainotteisemmaksi sekä runsaskuituiseksi.
Jutussa mainituista suklaa on ainoa jota syön enemmän kuin suositellaan. Syön sitä lähes joka päivä, tosin suht kohtuullisia määriä. Olen normaalipainoinen, joten terveydellisesti suklaansyönti ei ole minulle ongelma. Ympäristövaikutuksista minun ei tässä kohtaa taas tarvitse välittää, koska elämäntapani on muuten ihan hyperekologinen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kari Rydmanin "Niin kaunis on maa" sopii hautajaisiin. Se on virsimäinen, kaunis laulu ja sen sanat voi tulkita sekä uskonnollisesti että maallisesti. Minulle laulun säe "aika on herätä, nousta ja lähteä, kohdata ystävä kallehin" tarkoittaa sitä että vainaja kohtaa Jeesuksen kasvoista kasvoihin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/