Faith
Kommentit
Henkilökohtaisella tasolla ei, mutta yhteiskunnallisella tasolla on ollut joskus, kun on juuri tapahtunut jokin kauhea suuri uutistapahtuma.
Esim. vuoden 2007 lopussa, kun oli tapahtunut Jokelan kouluammuskelu, minulla oli monta kuukautta ahdistava olo, että pian tapahtuu toinen tai jokin muu vastaava hirveä joukkoammuskelu tai räjäytys tms. Tiesin Yhdysvaltojen tapausten perusteella että tuollaiset teot ovat omiaan synnyttämään matkijoita.
Mutta ap. ehkä tarkoitti henkilökohtaisella tasolla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Yleensä haluan olla omissa oloissani, mutta välillä on mukavaa viettää aikaa läheisten kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sosiaalisen joulunvieton jälkeen on ihanaa viettää uusivuosi yksin. Varmaan luen kirjaa, katson elokuvan ja laitan jotain hyvää ruokaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En ole ikinä ymmärtänyt rakettien viehätystä. Vain isot ilotulitukset ovat suht hienoja, mutta niihinkään en laittaisi rahaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen nykyään järjestelmällinen ruoanvalmistaja. Teen ruoan lähes aina itse. Suunnittelen ruokalistaa viikon eteenpäin siten että ostamani raaka-aineet tulevat käytettyä loppuun.
En normaalisti pakasta valmista ruokaa, vaan rasioin sen jääkaappiin ja syön tekemiäni ruokia muutaman päivän peräkkäin. Tämä ei ole ongelma, koska teen vain lempiruokiani. Tällä menetelmällä ruokia ei unohdu pakastimeen eikä hävikkiä muutenkaan tule käytännössä ollenkaan. Käytän pakastinta marjojen, pakastevihannesten ja joskus leivonnaisten säilömiseen.
En ole laskenut tuleeko tämä halvemmaksi kuin valmisruoat, mutta uskoisin että tulee. Teen joka viikko jotain linsseistä, herneistä tai soijarouheesta, joten niiden päivien osalta selviän halvalla. Muina päivinä saatan ostaa jotain kalliimpaa raaka-ainetta, esim. lohta tai savustettuja muikkuja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/